Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer på om Lars egentlig kommer i fra Irak. Kansje han er en falsk totning.

Da er jeg spent på hvorfor du sitter å tenker på dette. For det lille jeg kjenner Lars treffer han på alle punkt når det gjelder totning  ;D  (og det er positivt)

Hva skjedde egentlig der nede i Slovenia?? ssscared

Han har samme etternavn som en by i nordirak har jeg funnet ut. Her er det nok noe som ikke tåler dagens lys tenker jeg......

Det stemmer på en såkalt prikk, Frode  8)

Men det er en gård oppi åsen her som fra gammelt av heter Ninive også, og jeg mistenker nok at det er derfra det innviklede etternavnet mitt kommer fra  ;)

Er en gård i samme område som heter Granli også, så se ikke bort ifra at du har et snev av toten-blod i årene  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Sitter å lurer på om Lars egentlig kommer i fra Irak. Kansje han er en falsk totning.

Da er jeg spent på hvorfor du sitter å tenker på dette. For det lille jeg kjenner Lars treffer han på alle punkt når det gjelder totning  ;D  (og det er positivt)

Hva skjedde egentlig der nede i Slovenia?? ssscared

Han har samme etternavn som en by i nordirak har jeg funnet ut. Her er det nok noe som ikke tåler dagens lys tenker jeg......

Det stemmer på en såkalt prikk, Frode  8)

Men det er en gård oppi åsen her som fra gammelt av heter Ninive også, og jeg mistenker nok at det er derfra det innviklede etternavnet mitt kommer fra  ;)

Er en gård i samme område som heter Granli også, så se ikke bort ifra at du har et snev av toten-blod i årene  :D

Min bestefar kom i fra Leira rett før Fagernes.

Det du sier er at sannsynligheten er stor for at disse Irakerene har rappet deres navn? Dette synes jeg du skal ta tak i.

Reis ned å forlang leie for navnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å lurer på om Lars egentlig kommer i fra Irak. Kansje han er en falsk totning.

Da er jeg spent på hvorfor du sitter å tenker på dette. For det lille jeg kjenner Lars treffer han på alle punkt når det gjelder totning  ;D  (og det er positivt)

Hva skjedde egentlig der nede i Slovenia?? ssscared

Han har samme etternavn som en by i nordirak har jeg funnet ut. Her er det nok noe som ikke tåler dagens lys tenker jeg......

Det stemmer på en såkalt prikk, Frode  8)

Men det er en gård oppi åsen her som fra gammelt av heter Ninive også, og jeg mistenker nok at det er derfra det innviklede etternavnet mitt kommer fra  ;)

Er en gård i samme område som heter Granli også, så se ikke bort ifra at du har et snev av toten-blod i årene  :D

Min bestefar kom i fra Leira rett før Fagernes.

Det du sier er at sannsynligheten er stor for at disse Irakerene har rappet deres navn? Dette synes jeg du skal ta tak i.

Reis ned å forlang leie for navnet!

Jeg stilte Saddam til ansvar for dette, og vi vet alle hvordan det gikk med han !

Går visstnok for å være iraks beverly hills, dette  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sitter å tygger tyggegummi da jeg håper dette skal ta fokuset bort fra min nye dag uten snus ssscared ssscared.

Når du har det fokuset på det er du i gang før lunch. Viktigste er å snakke minst mulig om det og fokusere minst mulig om det at du skal slutte. Jeg skulle slutte å røyke og så kommer den fysaken Høybråten med antirøyk kampanjen sin. Bra det men det ble jo så mye snakk om røyking i alle medier og over alt at slutting ble komplett umulig.

Man må finne det riktige tidspunktet å slutte på eller søke profesjonell hjelp. Jeg jobbet med noe på et sykehjem hvor det var fullt av kolstpasienter og etter å sett hvordan de har det så turte jeg faen ikke røyke mer. Jeg mistet lysten rett og slett. Fant altså det riktige tidspunktet. Jeg røyker litt på fest og fisketur eller ikke. Men jeg snuser så helt uten synd er jeg ikke.

Lykke til Robert og prat minst mulig om at du skal slutte så slipper du en haug med samtaler om det. For samtaler om snusing øker bare suget ca 4000 ganger. Slik er det for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF Robert? Hvordan går det? Klart å holde deg unna?

Jeg sitter å ser på venstrebeinet som er tullet inn i "stretchtubing", minibleier og "wagving". Egentlig så rådet de meg til å kjøpe endel smertestillende men det gjorde jeg bare delvis ;-) Kjøpte litt som jeg har i tilfelle det begynner å gjøre vondt... Inntil det gjør vondt så drikker jeg heller vin som jeg kjøpte istedet for den andre halvdelen av "painkillers". Bedre med pleasure starter synes jeg. Tok vel 20min etter at jeg våknet opp av narkose i dag til første prisen lå innabords. Forresten første gangen jeg har fått full narkose, artig opplevelse. Tenkte jeg skulle kjempe i mot så godt jeg kunne... Rakk å telle 4 magadrag før det ble mørkt på dass. Og to timer senere våket jeg som om ingenting hadde skjedd og merkelig nok veldig uthvilt. Fantastisk! Lurer på om jeg skal ønske meg en sånn til jul.

Skål og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...