Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

God jul til alle sammen. (hils Robban Glenn)

Første feberfriedag i løpet av hele ståkuka (er mye styr og ståk siste uka før jul). Nå sitter jeg derfor og smaker på juleaquaviten mens kjærringa står med hodet i ovnen. Selv har jeg hatt æren for å skrelle potet, samt lage riskrem og skikkelig rødsaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker, drekker og klør meg i ræva mens jeg venter på at maten skal bli ferdig . . .

Bra det Lars,slipper og tenke så mye på mat da vi skal opp til Robban og spise i dag..kan jaggu hende det blir litt øl

også...... ;D God jul!

God jul til dere . . . kos dere  :) Her blir det jule-kebab i surkål & karrisaus, så det skal ihvertfall jeg gjøre  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker, drekker og klør meg i ræva mens jeg venter på at maten skal bli ferdig . . .

Bra det Lars,slipper og tenke så mye på mat da vi skal opp til Robban og spise i dag..kan jaggu hende det blir litt øl

også...... ;D God jul!

God jul til dere . . . kos dere  :) Her blir det jule-kebab i surkål & karrisaus, så det skal ihvertfall jeg gjøre  :D

Jaja her ble det fiskeboller med surkål og lefse... :D

Hilsen Glenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å smågulper litt og er glad for at jeg har blitt kvitt broder'n + fam.(det var utrolig hyggelig) ;D.

Men nå nyter jeg en kald pils og gleder meg til i morra. Da skal jeg vandre truselus i joggebukse og t-skjorte, bygge lego og vake etter forbipaserende rester pakket i lefse fra dagens middag.  :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv sitter jeg å koser meg med det nissen kom med i kveld ; En DOBBEL pakke Rizla sigarettpapir  :D

Tobakk hadde jeg fra før, så nå skal det røykes for harde livet i jula  :)

Godt det er noen som har det fint i jula, heldigrisen :D

Sniker inn en God Jul til deg Lars ;D Fantastisk super fyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv sitter jeg å koser meg med det nissen kom med i kveld ; En DOBBEL pakke Rizla sigarettpapir  :D

Tobakk hadde jeg fra før, så nå skal det røykes for harde livet i jula  :)

Godt det er noen som har det fint i jula, heldigrisen :D

Sniker inn en God Jul til deg Lars ;D Fantastisk super fyr ;)

God Jul til deg også Robert, og takk i like måte . . . Du er sjelden vare  :)

steike, også en dobbel da gitt, skulle nesten tru det var julaften ;D

Ja, det er noe som skurrer her . . . Begynner å mistenke at dama har noen baktanker med å skjemme meg bort på denne måten, for sååå snill har jeg da ikke vært  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...