Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

Nå kan jeg nesten ikke vente lenger.... hva er på kasset 21???

xxx adult only antar jeg... ;D

;D  ;D  ;D

Har tenkt på en ting . . . Hvis man har lånt bort en pose med gode voksen-filmer til en kamerat eller kollega . . . åsså dauer'n i mellomtida, hvordan går man frem ovenfor enka for å få tilbake de filmene da ?  :o

Du spør bare om hun ikke snart er ferdig med filmene som hun har tyvlånt av typen sin. De er faen ikke bedre en oss!!

Kansje litt da...

Syntes det er veldig fint at man kan henvende seg angående hva som helst her på ffs . . . her står ressurspersoner i kø for å hjelpe, og øser av sine erfaringer  ;D

Det er bare hyggelig å kunne hjelpe en langlinefisker :) Men helt ærlig så synes jeg ikke dette er mye snakke om, det er langt verre å måtte fortelle henne at du ikke gidde å #### henne mer siden kompisen din har dæva og spenningsmomentet er borte...

;D  ;D  :o Sant nok det, Frode . . . Nå har det vært tema at vi skal være mer takknemmlige for tips & triks her, så tusen takk uansett  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Akkurat nå sitter jeg å nyter en fin rødvin. Ruffen trur jeg snart har klart å føre meg inn på vinens vei og det er bra, takk for det Frode.  ;D

Men fluebindinga må vi ta i morra, altså nogenlunde samme virkning. Nå er det musikk ;D

Ps Lei av og se meg selv og Roy pælme i timevis i gjørmeland, kasset nr 6 fra gjeddefiske er nå på hardisk.

Ps 2 Den barone ricasoli mille 855 er virkelig god den Frode

Ps 3 Legg merke til kunnskapen min om vinnavn ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det no brukandes Aspfilming når jeg var med? Det ble kanskje ikke så mye fisk da? Er jammen lengesiden det nå Rob.

Kan vel alltids klare å lave en "musikkvideo" ut av det, men ikke alle som liker det.

Vi kan jo feks sette hardt mot hardt å prøve å lage noe til neste år da Børge, mye arbeid og mange kasseter, men hvis det klaffer en dag så trenger vi ikke så mye vøt. Uansett så vil jo alt bli minner når vi sitter å slurper vin på oldieshjemmet ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du planer om noe film? Eller er det kun filmet fra diverse turer fra sommer?

Bare søppel Øystein , desverre. vel det er minner :) Reiser neste helg til bosnia så derfor jeg prøver å frigi noen kasseter, ingen planer, bare kos og filme det vi gidder. Får vi noe fint så blir det jo noen snutter da

Litt synd egentlig at jeg synes fiskinga er mere morsomt, men sånn trur jeg det alltid vill være for meg. Sikkert sagt det før men beundrer virkelig dere gutta for deres to filmer og neste som kommer , vet at det ligger utrolig mye arbeid bak det dere gjør. :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...