Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 3 uker senere...

Pakket og klart for kanotur med kjerring og unger i Kornsjø imorra, har vært jævlig mye styr med henting av unger, hente lånt henger og henting av kanoer som er lånt av en speidergruppe her i byen.  Gleder meg til å padle i solskinnet, sove i lavvuen igjen og matlaging utendørs.  Medbringer 3 haspelstenger og ei ubrukt 8-stang.  Tenkte å forsøke på gjedda, tørt med popper selvsagt.  ;D  Det eneste som kan ødelegge nå er om det vrimler av turfolk der.  Sastser på at mange venter til pinsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter ute på uteplassen og binder fluer i t-shirt og shorts. Deilig med sommer dere :)

Enig, jeg tilhører de som nyter sommeren. Hadde det ikke vært for myggen kunne jeg gjerne sovet naken på terrassen.  Gleder meg til Renaturen nå....kjenner på kroppen at tiden nærmer seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter ute på uteplassen og binder fluer i t-shirt og shorts. Deilig med sommer dere :)

Enig, jeg tilhører de som nyter sommeren. Hadde det ikke vært for myggen kunne jeg gjerne sovet naken på terrassen.  Gleder meg til Renaturen nå....kjenner på kroppen at tiden nærmer seg. :)

Haha ja jeg har skjønt i en annen tråd at det er noe med Rena og lite tøy :rolleyes: Noen får jo til og med kick av å se folk i underbukse klippe gress ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med samme følelse som waffer'n. Har hatt årets første tur med mulighet for tørrfluefisk, men mygga mine ville dem ikke ha!! ??? Så da ble det just nu bikka etter å ha bindt opp 14 forskjellige mygg i forskjellige former og stadier. Hadde kontakt med 2 fisk og kjørte den ene en god stund, men begge tok på buzzere. Kult det, og jeg er på ingen måte noen purist, men årets første på flue vil jeg ha på tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på ingen måte noen purist, men årets første på flue vil jeg ha på tørt.

Enig, det er noe eget med fisk på tørt! Skal binde meg noen duns i kveld over ett par bokser iskald Ringnes! Glugg gugg, ahhhh.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...