Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Slapper av etter opplevelse med en ekstrem ansamling av stokkmaur Flere tusen tenker jeg.

Det eneste som var litt kipt at det var i taket på rommet til jentungen >:(

Fy som det dryste ned når jeg rev ned taket.

Svarte faen hvor lite flaks jeg har hatt i det siste. På noen få turer har jeg brekt to stenger og og mistet en flueboks.

Kommer hjem til dette helvete her i tillegg. Nå må jeg stå og knote med dette i helgene og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapper av etter opplevelse med en ekstrem ansamling av stokkmaur Flere tusen tenker jeg.

Det eneste som var litt kipt at det var i taket på rommet til jentungen >:(

Fy som det dryste ned når jeg rev ned taket.

Svarte faen hvor lite flaks jeg har hatt i det siste. På noen få turer har jeg brekt to stenger og og mistet en flueboks.

Kommer hjem til dette helvete her i tillegg. Nå må jeg stå og knote med dette i helgene og.

Oi, det høres litt skummelt ut, Frode. Var det råtne planker? Det er vel da det er fare for stokkiser.

Du har nok ikke hatt helt flaks, nei høres det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapper av etter opplevelse med en ekstrem ansamling av stokkmaur Flere tusen tenker jeg.

Det eneste som var litt kipt at det var i taket på rommet til jentungen >:(

Fy som det dryste ned når jeg rev ned taket.

Svarte faen hvor lite flaks jeg har hatt i det siste. På noen få turer har jeg brekt to stenger og og mistet en flueboks.

Kommer hjem til dette helvete her i tillegg. Nå må jeg stå og knote med dette i helgene og.

Oi, det høres litt skummelt ut, Frode. Var det råtne planker? Det er vel da det er fare for stokkiser.

Du har nok ikke hatt helt flaks, nei høres det ut som.

Nei de hadde ikke gått på trevirket. De var i isolasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ferdigpakka!! Akkurat nå venter jeg på å kjøre bil, i maaange timer....fjorten dager med fiskeferie står for tur!!  ;D  ;D

Forslag : Du reiser til svigers med unga mine, og jeg denger tørt oppe på brekket?? ;D

Ja, det høres ut som en skikkelig bra plan.. Den pakka du tilbyr meg, er det inkludert høne hver kveld? ;D;) Håper vi ses oppi dalen, Kim! :) Tjoheii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irritert over volvo-driten.  Starteren fikk en litt snål lyd under forrige ukes opphold på Kvarven, noe de andre ikke kunne unngå å høre..og kommentere.  :)  Bestilte time på Volvo straks jeg kom hjem og fikk avtale idag.  Men bilen gadd ikke å vente på det, onsdag morgen sa den takk for seg, med tilhørende oppdrag for Viking.  Fikk telefon fra verkstedet i ettermiddag, med følgende beskjed:  Dårlig nytt, vi må skifte både starter og startkrans, ca pris 21000,-  ???  Vi skal forsøke å få ordnet den før neste helg, men vi kan ikke love noe.

Dæven...tenk hva man kunne ha handlet av fiskeutstyr for den summen....  :P  Tenkte å drukne sorgene i alkohol ikveld, men kjerringa minnet meg om at jeg må kjøre henne på jobb imorra tidlig 0700.  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg på 500 kr på den verksted-regninga i taxi-utgifter, så har du plutselig mulighet til å drukne sorgene i alkohol :)

Fornuftig investering i mine øyne, men kjerringa så litt annerledes på det...og da blir det jo ikke sånn.  fffighting

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...