Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

Mye knask her Bjørn :)

Mye som kan settes til salgs også.

Gleder meg til vi skal ta en skikkelig test av to godliner på den nye stanga di. Er helt brennsikker på at det blir god match :)

Ser forøvrig at du har fått deg en nytt gromt bord som du stiller ut snellene på. Gratulerer med nytt bord i stua :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Mye knask her Bjørn :)

Mye som kan settes til salgs også.

Gleder meg til vi skal ta en skikkelig test av to godliner på den nye stanga di. Er helt brennsikker på at det blir god match :)

Ser forøvrig at du har fått deg en nytt gromt bord som du stiller ut snellene på. Gratulerer med nytt bord i stua :)

Jammen klarte du få inn ein frekk komentar her og Henning :)

Plutselig så husker eg ikkje kvar den Danielsson snella blei av....

Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå i gyngestolen, er salig i blikket og fornøyd. Brukt tre dager på å rydde opp og sortere alt fluefiske og fluebindingsutstyr. Hobbyrommet er igjen presentabelt, nyvasket, støvtørket og støvsugd. Og ikke minst alt i et system, og vintersessongen i "kontoret" kan igjen ta til.  Blir en glede å begynne ordentlig ved bindestikka igjen, og et par stenger skal monteres i hop.  Og med verkstedet rett ved siden av skal en ikke se bort fra at det blir dreid en og annen duppeditt i løpet av vinteren.

Men nå skal jeg bare kose meg i kveld, og stryke et par nyinnkjøpte stenger varsomt over klingen og drømme meg vekk. :D

En fornøyd flufisker

Kjell Karlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sitter og ser på at kjærringa sover på sofaen. Lurer på om hu skvetter hvis jeg skriker alt jeg kan i øret hennes!?"

HAHA  ;D

"Kjærringa rikker ikke på auelokka enn hvor høyt jeg skriker"

Du juger - du hakke prøvd - det tør du ikke! ;D  ;)

Akkurat nå skreiv jeg det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...