Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

flink dame..  ;D

Så på'n igår, og så på'n idag, må vise den til kona ikveld  ;D Smugtitta litt på noen andre av henne åsså, Nice 8)

Legger ikke skjul på at fantasien min kommer til sin rett her. Ser ut som den lenge fortrengte oppusinga fikk seg en boost nå. Vi starter med en sånn stang, så maler vi taket i andre omgang ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Trudde først hele greia var var tull, men så liksom litt på proporsjonene hennes at det lå noe mer bak enn bare tull! Dama er godt trent as, og jeg skal ikke legge skjul på at detta var litt kvassere enn den poledancinga jeg blei underholdt med i Golden Sands, Bulgaria, år 2000..  ;D Ønsker deg lykke til med opppussinga, Robban  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jekker en øl på ei hytte langt f..  ivold oppi rendalen.

Minus 15 ute og minus 7 inne. Det vaka steady ved hengebrua. ;-)

Suverent, Robban . . . Noe danica å se ?  :D

Hørte noen svake dunkelyder under isen intil land, men trur det var næringsvandrende Dinocras som fråtsa i småharr. Har sett det mange ganger før.

Nærmer seg 0 inne nå, eller så begynner velkomstaquvit'n å virke;-)

Frostrøyk fra munnen inne er ganske morsomt:-$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jekker en øl på ei hytte langt f..  ivold oppi rendalen.

Minus 15 ute og minus 7 inne. Det vaka steady ved hengebrua. ;-)

Suverent, Robban . . . Noe danica å se ?  :D

Hørte noen svake dunkelyder under isen intil land, men trur det var næringsvandrende Dinocras som fråtsa i småharr. Har sett det mange ganger før.

Nærmer seg 0 inne nå, eller så begynner velkomstaquvit'n å virke;-)

Frostrøyk fra munnen inne er ganske morsomt:-$

Hehe, Robban - høres skummelt ut med de Dinocras serphalotesene som jakter harr  ;D Var faktisk en slik en som beit hull i vadebuksa mi i sommer  ;D

Kos deg på tur, kamerat  :) Sjølv sitter jeg og koser meg her hjemme, og har fyra 5-6 vedkubber i ovnen (Ser på graderstokken at det faktisk er 26 grader her i stua nå ha ha. Ikke rart jeg er heit).

Hege sitter og koser seg i sofaen bak meg, og jeg sitter foran Mac'n og redigerer, og vi småprater litt og koser oss. Helg er fint  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Pusser hagla. Skal sitte med den i kjæften resten av helgen og fikle med avtrekkeren.

http://www.yr.no/sted/Norge/Vest-Agder/Kristiansand/Kristiansand/time_for_time.html

Huff & huff, nesten så man får litt vondt av deg  ;D

Hørt om det nyforelskede paret som var på kino-date, da ?

Litt ut i filmen blir jenta skikkelig tissetrengt, og ber typen slippe henne frem så hun kommer på do.

- Nei, sett deg heller ned å piss på gulvet her, sier gutten . . . -Ingen ser deg, og så slipper du å forstyrre de andre i salen.

Jenta syntes dette var en god idè, og satte seg ned for å mige.

Typen ble smått opphisset av tanken på dama som satt der med buksa på knea, og stikker hånda ned mellom beina hennes for å kjenne litt på godsakene.

Han skvetter til når han kjenner noe varmt og hardt der nede, og utbryter  - Men for pokker, har du skiftet kjønn ?!!!

Jenta :  - Neida, men jeg måtte drite også  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Drikker pils og spiller angry birds.

Sliter litt med ett brett så jeg tok en pause for å skrive dette her.. ;D

Det jeg gjør akkurat nå er å lurer på om vi må gjøre alvor av å fiske sammen til våren ;D

Det er klart vi må det, og hvis fisken ikke vil ta kan vi alltids kose oss med angry birds på mobilen mens vi kaster tomme importølbokser langs bredden for å gli inn blant balkanhaspelkasterne som stadig etablerer seg på nye områder. :-*;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...