Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

Ser fra Oscar-utdelingen på nrk, dvs høydepunktet ; Stjernene som kommer spradende inn på den røde løperen  ;D

Dette er selve vm i rævslikking, og den ene skrulla etter den andre skal mene noe om hva damene har på seg.

Det hele er så glatt og overfladisk at man blir rent fascinert   ;D

Nrk har fått inn noe av "det beste" vi har i landet av mote-eksperter i studio for å hjelpe oss å skjønne hva som er fint i år, og man må jo lure på hva som gikk feil i oppveksten hos "menn" som er lidenskapelig opptatt av kjoler  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Unknown User

Venter på at oksen i ovnen skal nå 55 grader og at vinet i gryten skal trekke seg modent. (foran peisen med en Pinot Noir som beste venn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå har jeg gitt meg med å binde fluer, gitt. Snart 12, så da er det på tide å "ikke-gjøre-noe"  :)

Helg er gull - kan rå seg selv  :) Har sagt god-natt til dama og dattera, så da er det kvelden  :)

Bandt noen Aura Larver i stad, og så kom Amalie inn på fluebinderrommet og sa de så ut som noen buste-mikkeler  ;D  Måtte jo si meg enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puster brune og naturlige patridge-fjær etter å ha bundet åtte bustefluer, var på vei til å pakke ned fjæra, men så kom jeg over en av de nydeligste patridge-fjærene jeg noen gang har sett (og det er noen mellom dem...), mørk grå fra naturpakka, så da blir det en til da!  :)

PS! Pakka med brune patridge har så mye dunfjør at jeg snart har til ei god pute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...