Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

Drikker pils og spiller angry birds.

Sliter litt med ett brett så jeg tok en pause for å skrive dette her.. ;D

Det jeg gjør akkurat nå er å lurer på om vi må gjøre alvor av å fiske sammen til våren ;D

Det er klart vi må det, og hvis fisken ikke vil ta kan vi alltids kose oss med angry birds på mobilen mens vi kaster tomme importølbokser langs bredden for å gli inn blant balkanhaspelkasterne som stadig etablerer seg på nye områder. :-*;D

Yepp ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Sitter og prøvesmaker en Macleods Islay single malt som de hadde på prøvesalg på polet. svir på tunga...men egentlig ganske grei. Kjerringa sover da ho skal på jobb imorra og noe skal jo en stakkar gjøre for å få kvelden til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos fiskere i fra østeuropa. Sjekket noe redningsstigegreier på jobb her en dag og da så jeg en blodpøl på kaikanten. Stusset litt på det og lurte på om noen hadde blødd neseblod eller noe. Tenkte ikke noe mer på det.

I dag på jobb så går jeg titter over dekkekanten og får se en av de innleide polakkene med ei fiskestang i hendene.

Han hadde fisk på og. Da ble jeg litt forbanna for å si det som det er. Jeg brølte: "Andrej, står du og fisker i arbeidstiden""Helvete heller". Da slapp han stanga med fisk på og greier og løp for å jobbe videre ;D

Jeg skjønner jo nå hvor det blodet kom i fra.

Han er nå en av de flinkeste folkene jeg noen gang har vært borti og gjør en veldig god jobb bare for å si det men jeg måtte le litt av hele greia når jeg fikk roet meg ned da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom som første mann til en stygg ulykke nede i Hvalertunnelen, tror det meg med grønn jakke på bildet. Han som tok bildet må nesten ha sittet på panseret mitt. 2 ungdommer lettere skadd og en alvorlig. Han siste sitter fremdeles fast i bilen på bildet hvor den første brannbilen har ankommet og vi fremdeles venter på ambulansene. Sitter nå hjemme i Fredrikstad igjen og venter på at tunnelen skal åpne, forsøker å få kjørt ut og hentet ungene senere.

Lite hyggelig start på helgen.  :(

www.f-b.no/nyheter/et-...-1.6832762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var intense og triste saker, Hoje! Men at det var i akkurat den tunnelen er jeg ikke det minste forundra over, for det er jaggu den ekleste og trangeste tunnelen jeg noen gang har kjørt i. Og min erfaring er at det er nok av grisekjøring der..

Akkurat nå knyter jeg reker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var intense og triste saker, Hoje! Men at det var i akkurat i den tunnelen er jeg ikke det minste forundra over, for det er jaggu den ekleste og trangeste tunnelen jeg noen gang har kjørt i. Og min erfaring er at det er nok av grisekjøring der..

Akkurat nå knyter jeg reker!

Ser nå i avisa at han ikke overlevde.  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var intense og triste saker, Hoje! Men at det var i akkurat i den tunnelen er jeg ikke det minste forundra over, for det er jaggu den ekleste og trangeste tunnelen jeg noen gang har kjørt i. Og min erfaring er at det er nok av grisekjøring der..

Akkurat nå knyter jeg reker!

Ser nå i avisa at han ikke overlevde.  :(

Trist. Men det måtte jo komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var intense og triste saker, Hoje! Men at det var i akkurat i den tunnelen er jeg ikke det minste forundra over, for det er jaggu den ekleste og trangeste tunnelen jeg noen gang har kjørt i. Og min erfaring er at det er nok av grisekjøring der..

Akkurat nå knyter jeg reker!

Ser nå i avisa at han ikke overlevde.  :(

Trist. Men det måtte jo komme.

Ja, har ventet på det.  De kantstenene er farlige, skjønner ikke at de ikke gjør dem mer synlige.  Ifølge dem selv, lå de to biler i bredden nedover og den ene kom borti stenkanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å irriterer meg over at mitt balletdansenummer på glattisen utenfor døra har gjort meg invalid >:(

Dro på meg en helvetes kink,  guttungen kaller meg Quasimoto, faens lille tælp ;D

90 år på vei ut av datarommet, 39 på vei inn med et knippe brune :D

Huffda. Men når du er så gammel som deg så burde man vist å bruke brodder ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å irriterer meg over at mitt balletdansenummer på glattisen utenfor døra har gjort meg invalid >:(

Dro på meg en helvetes kink,  guttungen kaller meg Quasimoto, faens lille tælp ;D

90 år på vei ut av datarommet, 39 på vei inn med et knippe brune :D

Huffda. Men når du er så gammel som deg så burde man vist å bruke brodder ;D

Tosk ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodder er undervurdert! på min vei til Kirken ... ehh jeg mener butikken i dag, så hadde jeg noen redninger og moves som hadde gjort selveste Nurv ... Nyrj .. Nuurvei .. Han her:

images?q=tbn:ANd9GcRUZqzW4krW_FJnQcjyffnacgzUFxaQ0dHUDw22AWAxCB0SVFAPBg

orntli misunnelig.

På veien hjem føltes det merksnodig å traske uti grøfta for å komme seg opp og hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodder er undervurdert! på min vei til Kirken ... ehh jeg mener butikken i dag, så hadde jeg noen redninger og moves som hadde gjort selveste Nurv ... Nyrj .. Nuurvei .. Han her:

images?q=tbn:ANd9GcRUZqzW4krW_FJnQcjyffnacgzUFxaQ0dHUDw22AWAxCB0SVFAPBg

orntli misunnelig.

På veien hjem føltes det merksnodig å traske uti grøfta for å komme seg opp og hjem igjen.

Det var han jeg prøvde å immitere ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...