Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

Har de siste ukene "kost" meg med oppussing da jeg skal selge leiligheten min. Så i dag har jeg fått på plass nytt gulv i 2 rom, montert ny ventilator og baderomsinnredning før jeg fuget rundt den nye benkplaten med tilhørende ny bakvegg. I morgen blir det nytt gulv i stua og listing i 5 rom før jeg skal kose meg med maling av vinduskarmer :-X :-X :-X

Kjipern å pusse opp når en ikke skal bo der selv, men forhåpentligvis gir det en del ekstra kronasjer i lomma :) Også synes jeg at jeg har fortjent en tre, fire pils nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Sitter og irriterer meg over at Leeds kastet bort en 2-0 ledelse borte mot Brighton, samtidig som jeg gleder meg over at Leeds berget 3-3 på overtid, samtidig som jeg irriterer meg over at oddsbongen gikk til faens siden jeg satsa 100 bølløks på Leeds og Porto....og ikke nok med det, drukner jeg de sammensatte følelsene med en Mikkeler Beer Geek Breakfast ØLL og lurer på når kona kommer hjem fra raill og hva kompisene gjør i lavvoen jeg gjerne skulle ha vært i før man skulle loffet innover fjellet på jakt etter ryper og annet skytbart vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Queen's "We are the champions..." er kåret til verdens beste sang, og jeg blir så deprimert av nyheten at jeg blander meg en kjempedrink av diverse løsemidler jeg fant i boden. Håper på selvantenning i løpet av kvelden. Dette er simplethen ikke til å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen's "We are the champions..." er kåret til verdens beste sang, og jeg blir så deprimert av nyheten at jeg blander meg en kjempedrink av diverse løsemidler jeg fant i boden. Håper på selvantenning i løpet av kvelden. Dette er simplethen ikke til å holde ut.

Gud bedre så glad jeg er for ikke å ha fått med meg dette  :o

Men det er vel P4 lytterne som har stemt frem makkverket, og de som trives med P4-musikken er jo ikke kjent for å stille så høye krav til musikk  ???

Selv til Queen å være så er denne låta hårreisende dårlig, og det sier en hel del . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker tørrflueboks og fluestang, og drar på harrjakt . . .

All harr under 3kg blir satt ut igjen, resten blir julemiddag  8)

God tur :)

Setter på kaffi, og venter her med PCen til rapporten kommer.

Skal du være lenge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Sitter å ser på noen håndknytte fortommer av Maxima materiale fra US som jeg lurer på å legge ut i butikken. Opptil 18 og 27ft lengde med 7x spisser:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker tørrflueboks og fluestang, og drar på harrjakt . . .

All harr under 3kg blir satt ut igjen, resten blir julemiddag  8)

God tur :)

Setter på kaffi, og venter her med PCen til rapporten kommer.

Skal du være lenge? :)

Neida, ble bare dagstur, som det alltid blir når det er harr-fiske  ;D

Fikk ingen under 3kg, så jeg kakket alle . . . Den største jeg hadde på kjørte seg fast mellom brokarene på minnesundbrua. Heftig utras, siden jeg fisket i gubrandsdalslågen, men jeg har alltid fett med backing når jeg fisker harr.

Fikk forresten en harr med et vannvittig bittmerke over ryggen . . . Arret var så dypt og stort, at jeg begriper ikke at fisken tilsynelatende virket i god form.

Regner med det var mink som hadde bitt seg fast i stakkaren, men selv minken er vel ikke så ukritisk til mat at den spiser harr, så den valgte nok å slippe når den kjente drittsmaken  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...