Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

Har så smått begynt å pakke til Kolaturen 8)

Jeg også . . .  :D

I dag har jeg velsignet alle fluene som skal med, rett og slett godsnakket litt med hver enkelt av dem.

Har testet bruddstyrken på fortommene mine på naboens hester, og det ser lovende ut.

Da gjenstår det bare å hekle russisk vadebukse, så skulle det meste være på stell  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Uff uff uffu uff uff uffern deluxe akkurat nå. Vet ikke hva som er værst. Den noe dårlige formen etter det brune brennvinet, eller det lite hyggelige blikket fra dragen. Hu ser stram ut uansett hva jeg lirer frem av godord idag.

Fått frem et lite smil da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sitter å furter over at sesongen nå er på hell, i likhet med ferien min, selv om jeg har en uke igjen  :-\

Nå er det stort sett bare de teite vårfluene som klekker, og de fleste elvene har alt for mye vann . . .

Vil tilbake til ca 10. juni, jeg  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest fredrik hoffmann

Jeg sitter ved ei fin ørretelv akkurat nå, som vanlig  :)  har fått meg en slik "smartphone"  ;D så jeg sjekker ffs som aller kjappest før jeg skal legge meg. Har slått opp teltet på en fin og trivelig plass 3 meter fra elva. Life is good :-) i morgen er det fint fiske som venter :-)

Hvor ?  Jeg stiller  ;D

Seriøst. Jeg fiser oppover østerdalen i morgen.  Gleder meg som et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Legger siste hånd på planleggingen av en ukes tur etter storørreten et sted på Nordkalotten. Reiser på mandag, og turen går langt inn i villmarka. Litt vemodig at det er årets siste skikkelige langtur, men herregud så herlig det skal bli!

Det misunner jeg deg. Jeg tenkte meg til indre deler av nordnorge i august, men det utgår desverre i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger siste hånd på planleggingen av en ukes tur etter storørreten et sted på Nordkalotten. Reiser på mandag, og turen går langt inn i villmarka. Litt vemodig at det er årets siste skikkelige langtur, men herregud så herlig det skal bli!

Se på det slik: Du har småunger og har knapt fått fisket i år i det hele tatt  ;D Det er min situasjon og sitter nå å tenker på alt jeg kunne ha fått gjort de årene jeg faktisk hadde tid til det, men i stedet dro purker på byen... Og for å si det sånn: De hadde grom k-faktor, men ikke akkurat noe som ville kledd netting og posering i en "wet t-shirt" i vannkanten  :D

Nei, nå gleder jeg meg over at jeg faktisk har fått innvilget én dag med fiske neste lørdag. Og for å få mest mulig fisketid så står jeg opp før sola og fisker i sjøen så jeg slipper å kaste bort verdifulle timer i bilen. Nei, nyt turen og håper på kanonrapport med påfølgende filmsnutt som jeg kan ha gleden av og ikke minst misunne stort! Livet som småbarnsfar er ikke helt forenlig med turer til nordkalotten  :'( Ville ikke byttet bort barn mot fluefiske, men gud bedre så perfekt livet hadde vært om jeg kunne fått litt mer fisketid og shadowkasting med litt jazzrøyk og gutta ;D

God tur!!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er jeg på vei bort på jordet, for å testkaste noen av stengene, med div. snørecombo. Bare så synd at jeg sliter bittelitt med hva som er hva av snører på de forskjellige snellene... :rolleyes:

Men pri 1 blir å se om jeg blir venn med den Diamondback "Graphite"-saken. Er jo lenge siden vi har kost oss sammen nå, så det er mulig den kommer under "salg" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...