Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Vi får tro betalinga er bra Andre  :P

Hehe, nei dessverre, Amund  :D

Men nå er jeg ferdig, og hva jeg gjør akkurat nå? Jo det må jeg fortelle  :)

Jo, saken er at det beste jeg vet om å spise er ribbe. Dette veit selvsagt min samboer Hege.

Hun kom hjem fra butikken blid som vanlig, og sa at

- Nå har jeg kjøp med noe godt til deg til lunch nå, André  :D

- Å? sa jeg.

- Ferdigstekt ribbe på en helt vanlig septemberdag. Værsågod  :)

Så nå har jeg spist ribbe, og gleder meg alt til jul.

Snille damer er en bra ting  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på "Frogner", og lurer på hva i h.. det er for noe drit?

Har du TV3? Norsk variant av fear factor, bare annerledes. To lag i ett hus, konkurere med kjipe ting osv. Prog heter Fristet. En bøger tattoverte navnet til eksen på røven for ti tusen.. ;D Lattis show ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på "Frogner", og lurer på hva i h.. det er for noe drit?

Har du TV3? Norsk variant av fear factor, bare annerledes. To lag i ett hus, konkurere med kjipe ting osv. Prog heter Fristet. En bøger tattoverte navnet til eksen på røven for ti tusen.. ;D Lattis show ;D

Ja, det var på tv3 "Frogner" blei sendt.. Fristet så jeg kun to minutter av, og for meg så virka det mer som big brother og paradise hotel! Oj, Robinson jo.. ;D ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Leser Statnets svar på en underskriftskampnja jeg leverte inn mot monstermastene. En tillegssøknad om alt. plassering av en 60 mål stor transformatorstasjon i et område preget av "natur av ekstra stor verneverdi". Er imponert hvor liten en 40 meter høy mast ser ut på deres 3 d bilder i søknaden... Mafian i virksomhet dette her med sine simple virkelmidler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...