Gå til innhold

Tørrfluepuristen....Inn i det gode selskap :-)


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Takker så mye for alle de kjempehyggelige tilbakemeldingene :D

Må jo bare innrømme at jeg synes dette er litt stas sjøl også :)

 

For ca 9 mnd siden fikk jeg en e-mail fra Hans Weilenmann som driver flytiers page eller danica.com som det vel også heter.

Han lurte på om jeg var interessert i å komme med på flytiers page og om jeg kunne sende han noen fluer.

En så hyggelig forespørsel kunne jeg bare ikke takke nei til, da jeg følte det som en aldri så liten ære å bli spurt av Hans Weilenmann :D

Så jeg takket selvfølgelig JA og bandt noen fluer jeg sendte nedover rett før jul i fjor, og nå er jeg der altså  :D..... nesten litt surrealistisk med tanke på at jeg

for litt over tre år siden måtte gå en skikkelig runde med meg sjøl før jeg turte å poste en flue på fluefiskesiden :D

 

Forøvrig er jeg helt enig med Lars i at det er mange norske fluebindere som burde ha vært på flytiers page for lenge siden.

De Lars nevner er absolutt mer enn verdig å være der og skulle ha vært der lenge før meg, og det finnes flere enn de nevnte som burde ha representert

Norge på Flytiers page inkludert Lars sjøl :D

 

Takker igjen for alle hyggelige tilbakemeldinger, setter umåtelig stor pris på det folkens.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et sammentreff, men Terje traff jammen også en annen som er representert på Flytier's Page i Renaelva i går  :)

Jeg hadde med meg tre italienere, deriblant Gianluca N http://www.danica.com/flytier/gnocentini/gnocentini.htm

 

Det var trivelig å treffes igjen i går, Terje - selv om vi har sett hverandre forferdelig mange ganger i år  ;D

Det var litt avslutningsstemning i går, med lave skuldre og tilbakeblikk på gode stunder. Sånn skal det være  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Du må jo referere til ffs.net i bioen mann ;D

 

Regner med at du mener fluefiskesiden.no :D....... fluefiske.net er vel strengt tatt ikke aktuellt i denne sammenheng :D

Vel, litt vanskelig å omtale et helt forum så det fikk holde med sjæfen sjøl (Rune Stokkebekk hvis det var noen tvil om hvem som er sjæfen sjøl ;D)

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hei Terje.

 

Du er jo et råskinn ved stikka, så det var på høy tid at resten av verden får se fluene dine  ;).

 

Moro.

 

Dag B

 

Takker så mye for de hyggelige ordene Dag. Setter stor pris på det :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...