Gå til innhold

Fluebindering - Julegave til Toggi


Nils Kvisgaard

Anbefalte innlegg

Fluebinderingen hvor Imago-S, Ruffen, Rune Stokkebekk, Lassekr, Lasse18, Stig Vivelid Nilsen, Igor,  Bjorni og meg (Fiskern35), kan bruke denne siden til å skrive hva slags fluer de har tenkt å binde. Blir litt enklere med logistikken. Dere vet jo hva dette går ut på, så jeg skriver ikke noe mer om det. Hvis det er noen andre fluebindere som lurer på hva dette er, kan dere bare sende meg en PM.

 

Selv kommer jeg til å binde mini-teppesild, sort og hvit wollybugger, og polar magnus.

 

Deadline blir 15. desember, ca. 10 fluer per fluebinder.

 

Fluene kan sendes til meg på adresse:

 

Nils Kvisgaard

Agmund Bolts vei 44

0664 Oslo.

 

 

 

PS!Er ikke så farlig om noen av oss binder de samme fluene, men litt variasjon tror jeg er bra.

Dette blir konge :-)

 

 

Red  03.11: Har skjedd littav hvert siden denne tråden ble startet. Innleveringen er til meg, deadline er 15. desember. Fluene blir levert til Toggi før Jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Killere Ruffen, imponert her gitt ;)

 

Det må være stilig å finne et bra mønster. Si zonker, et mønster som er utrolig bra.

Det er en skam av meg å fiske hver dag og aldri bruke zonker. Så mye fin fisk jeg tok på dem, så mye stort. Men når jeg så fluene dine Ruffen, men de fargede øyne kom jeg på en ide.

 

Lage 10 av samme zonkeren, men alle 10 med ulike farger på øyne.

Må jo være utrolig spennende å teste samme fluene med ulike øyne.

 

Forsøplet tråden, men bare en tanke. Tror i spesielle settinger at farge på øyne kan trigge hugg vs ikke hugg. Bare en tanke!

 

Den hvite fiskeimitasjonen var helt rå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Killere Ruffen, imponert her gitt ;)

 

Det må være stilig å finne et bra mønster. Si zonker, et mønster som er utrolig bra.

Det er en skam av meg å fiske hver dag og aldri bruke zonker. Så mye fin fisk jeg tok på dem, så mye stort. Men når jeg så fluene dine Ruffen, men de fargede øyne kom jeg på en ide.

 

Lage 10 av samme zonkeren, men alle 10 med ulike farger på øyne.

Må jo være utrolig spennende å teste samme fluene med ulike øyne.

 

Forsøplet tråden, men bare en tanke. Tror i spesielle settinger at farge på øyne kan trigge hugg vs ikke hugg. Bare en tanke!

 

Den hvite fiskeimitasjonen var helt rå :)

Takk for det Toggi :) Jeg tror farge på øyne kan trigge. Jeg er helt sikker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt tellinga. Må køye nå...dødstrøtt, men skal telle over i morgen. Tror nok vi er 11-12 bindere, men jo flere jo bedre. Hvis noen her kjenner noen andre som kanskje har lyst til å være med, så er det bare å spre ordet!

Vi bikker glatt 100 fluer i alle fall.

Må bare legge til at jeg er stolt og glad for å være med i dette forumet. Makan til respons!! Detta blir kanonbra!!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...