Gå til innhold

Bildetråden 2010.


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

Haspelstang ??  ;D

Ser herlig ut Henning!

Gjort noe spesielt med bildet? Mine ser ikke slik ut  :o

Stor forskjell på bildebehandling, en ting er etterbehandling, en annen ting er kamera settings.

Tror jeg uten videre skulle ha 100% treff i en blindtest blant de mest aktive bidragsyterne her inne  ;D

Kan du se ut fra bildet mitt hvilke kamerainnstillinger jeg har :) ? Tror du bildet av meg og Oliver er mye redigert i programm i etterkant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Er så mange kvalitetsbilder her nå, at noen, altså meg, får se å ta dette ned på et litt folkelig nivå igjen  :D

Forskjell på hvor langt våren har kommet, ettersom hvor i landet man befinner seg. Hunnselva i går :

[attachimg=1]

[attachimg=3]

Var ute en tur i går for å sjekke om den sjeldne panserharren hadde begynt å gå opp i elvene fra mjøsa enda, noe den selvfølgelig ikke hadde gjort. Dvs, jeg visste forsåvidt det, men måtte ha en unnskyldning for å komme meg ut å kaste litt :

[attachimg=2]

post-448-13949877306935_thumb.jpg

post-448-13949877342811_thumb.jpg

post-448-13949877343471_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder det,Lars,av gammel kjenning(ikke Laagen,der har jeg ikke fisket mye)...koselig...også hadde du så fin sekk! ;D

Håper du treffer panserharren. :)

Ingen fredning? :o

Willy 8)

Bildet med kvalitets-sekken fra Normark er fra lenaelvas utløp i mjøsa.

Er forøvrig lov å fiske i både lenaelva og g.lågen stort sett hele året, men man er bra optimist om man tror man skal få fisk i lenaelva nå  ;D

Hadde det vært fisk der ville jeg sett den, for jeg er kjent for å være så rå til å fiske, at når fisken merker at jeg er ved elva legger den seg med buken i været og spiller død. På den måten forsøker den å få meg til å tro at elva er halvblandet med rotenon  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindknuten

Kan du se ut fra bildet mitt hvilke kamerainnstillinger jeg har :) ? Tror du bildet av meg og Oliver er mye redigert i programm i etterkant? :)

Kan nok se litt om jeg åpner det i NX tipper du kjører maks på sharpen i SD Ser ikke ut til å være mer etterarbeidet enn det du sa.

Tenkte ikke spesielt på deg; mer generelt. De mest aktive opparbeider en stil etterhvert, og det er vel bra at vi ikke er like.

Forskjellig utstyr, filtre, forskjellig programvare, personlige preferanser/ønsker, og ikke minst forskjellige skjermer.

Selv tenderer jeg nok til å være litt puslete på spakene, alt for puslete enkelte ganger når jeg ser på bilder jeg har lagt ut.

Her derimot har jeg tatt alt for mye Møllers tran. Hadde det ganske artig når jeg løp rundt og tok disse  ;D

24-70G F:2.8 1/3200 sek 70mm

4537903255_1445bd7120_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Tok et av en tannlaus kar her :)

Legg merke til myggen på fingeren ;) Det er gutten sin det :)

Litt blury bilde, men slik ble det nå denne gangen :)

[attachimg=1]

post-0-13949877365201_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker og vakker; ser ut som tapeten på en indisk dagligstue den knurren  ;D Og noen liker indiske dagligstuer. Men, smaken er som baken osv.

ØRRETEN er vakker. Period.  ;D

bare fordi DU ikke har fått knurr før.............. ;D ;D

;D Tuller bare med deg, kamerat Igor  :)

vet nå det andre ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...