Gå til innhold

Bildetråden 2010.


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Here in flesh, but there in soul - fluefisker i storbyen, men egentlig langt borte.

Si at du tok noen kast i gata der da, Andrè ;D ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du tok noen kast i gata der da, Andrè ;D ;D

Terje!

He he, hallo, Terje, min gode kamerat  :)

Nei, hele Times Square- greia ble så fjernt for meg som fluefisker, så i stedet for å kaste, eller gi meg muligheten til å kaste, så filosoferte jeg nok heller over tilværelsen akkurat der. Du veit, Terje, for disse folka her, så er vi like fremmede som fluefiskere som Marsmenn. Eller endog Plutomenn, selv om det ikke lenger er å regne som en planet. Og da veitdu, er vi far off.  ;D Er kun noen gale folk lengst opp i staten der som driver med slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Si at du tok noen kast i gata der da, Andrè ;D ;D

Terje!

He he, hallo, Terje, min gode kamerat  :)

Nei, hele Times Square- greia ble så fjernt for meg som fluefisker, så i stedet for å kaste, eller gi meg muligheten til å kaste, så filosoferte jeg nok heller over tilværelsen akkurat der. Du veit, Terje, for disse folka her, så er vi like fremmede som fluefiskere som Marsmenn. Eller endog Plutomenn, selv om det ikke lenger er å regne som en planet. Og da veitdu, er vi far off.  ;D Er kun noen gale folk lengst opp i staten der som driver med slik.

Så bare for meg et lækkert kurvekast mellom yellow cabs og police cars, med påfølgende perfekt presentasjon :D :D

Det hadde vært noe det, kompis :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here in flesh, but there in soul - fluefisker i storbyen, men egentlig langt borte.

For en herlig kontrast! Rett og slett kunstnerisk  :)

Men gud bedre hvor jeg ble bergtatt i New York. Er noe ved den byen som bare gjør at man blir tiltrukket uansett hvor mye villmark man har i blodet... I allefall for min del ;D (dog på midlertidig basis vel å merke!). Artig illustrert! Finner knapt en mer passende by å gjøre det i  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Klarte å rote bort alle bildene så legger de inn på nytt.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

Dette er jo nærmest proffesjonelt. Du har et godt øye for motiver og komposisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...