Gå til innhold

Bildetråden 2010.


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Vakkert,vakkert!Ronny.

Ikke mer å si om det bildet,annet enn stjernekomp!

Flott bilde av guttungen,Trond,artig at dere tar dere tid til å lære guttene både det ene og det andre.

Gjelder deg også,ruffen,dere får igjen for det! Og alltid gøy for gutta å være med far(som betyr så mye)på det han driver med.

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

I forrige uke hadde jeg sommer, sol og opp mot 30 varmegrader :D :D

Fytte katta så herlig det var og der og da bestemte jeg meg for at pensjonist tilværelsen skal tilbringes i varmere strøk vinterstid....... og får jeg sjansen så

stikker jeg fra vinteren leeenge før håret har blitt grått :D

Her er noen bilder fra Lanzarote skutt med et kompaktkamera så det er ikke all verden men det gir forhåpentligvis litt sommer feeling iallefall. Merker at man mangler vidvinkel når man skyter med et lite kompaktkamera.

Lanzarote hadde mye mer naturvillskap å by på en jeg var klar over og sannelig fikk jeg se noen fisker svømme rundt i havnebassenget også ;D

Egentlig hadde jeg ikke lyst til å reise hjem..... for makan til kontraster. Fredag morgen gikk jeg morgen tur på stranda og vassa mens bølgene slo over beina og sola steika. Samme kveld vasse jeg også... I SNØ :o :o :o

Huset på det siste bildet som er bygd inn i fjellveggen er huset til den legendariske skuespilleren Omar Sharif. Han bodde aldri der for han tapte huset i et parti bridge. Han satte huset sitt på at han ville vinne over en fyr i bridge, men det han ikke visste var at fyren var europamester i bridge og derme røyk huset før han rakk å flytte inn. SKIKKELIG SURT ;D

Terje!

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

post-0-13949875072153_thumb.jpg

post-0-13949875073053_thumb.jpg

post-0-13949875074044_thumb.jpg

post-0-13949875075033_thumb.jpg

post-0-13949875075834_thumb.jpg

post-0-13949875076873_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hei

Det var noen flotte bilder , tåler det det kamera vann , Terje ?

Geir

Takker for det, Geir :D

Kamera tok kvelden i 3 mnd etter et regnvær men våknet overrakskende nok til livet igjen så svaret er helt klart NEI det tåler ikke vann :D :D

Det er forøvrig et Fujufilm f30 som er et meget godt kompaktkamera som forsvant fra markedet for et par år siden.

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver med litt alternativ tilnærming i år.

[attach=1]

Oi Ronny. Det ble flott.

Takk for det Sigve. Modellen var særdeles samarbeidsvillig  :)

Btholvik: takk for kommentaren, det inspirerer til videre fluefiskefotoeksperimentering :)

Mvh

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Til bildet over her. Må si du har fin utsikt fra jobben, Lars  ;D Det nederste bildet var jammen mange fine nyanser av skyer og skydekke  :)

Vi har vært på ski i hele dag, og litt familiebilder hører med  :)

Amalie, datter på 6 år kjører/ hopper  :D Første tur noensinne med slalomski, lånt for anledningen.

Men hjelmen er hennes og den er hun stolt av  :)

[attachimg=1]

Etterpå kjørte jeg meg fast med 6-hjulingen  ;D

Fin dag i hvert fall.

[attachimg=2]

post-3159-13949875149701_thumb.jpg

post-3159-13949875150394_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...