Gå til innhold

Bildetråden 2010.


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

I egypt  ble søstra mi estimert til å være verdt nøyaktig 120 slike av en guide  ;D ;D ;D

MB

;D Da lurer vi på følgende:

1) er du litt stolt av det eller

2) slo du ned tilbyderen?  ;D

Hvis du ikke svarer 2), så ...  ;D

Forresten ligner det portrettet der svært på en fyr med 3-dagers skjegg jeg møtte ved ei elv i fjor, han var skikkelig gretten fordi han bare hadde tatt en på 300 gram under den supre, heavy klekkinga, og hadde omtrent hodet sånn hevet til værs for han var fast bestemt på at det var ei drittelv  :D

(Forøvrig et veldig flott bilde, Knut S)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

I egypt  ble søstra mi estimert til å være verdt nøyaktig 120 slike av en guide  ;D ;D ;D

MB

;D Da lurer vi på følgende:

1) er du litt stolt av det eller

2) slo du ned tilbyderen?  ;D

Hvis du ikke svarer 2), så ...  ;D

Forresten ligner det portrettet der svært på en fyr med 3-dagers skjegg jeg møtte ved ei elv i fjor, han var skikkelig gretten fordi han bare hadde tatt en på 300 gram under den supre, heavy klekkinga, og hadde omtrent hodet sånn hevet til værs for han var fast bestemt på at det var ei drittelv  :D

(Forøvrig et veldig flott bilde, Knut S)

Hehe, jeg var ikke med på den turen så hva jeg ville gjort forblir et ubesvart spørsmål  ;D

Og mens vi er inne på det... Mormora mi fikk også et tilbud, og det var på 140stk  :o;D ;D... Kan bli milionær av mindre... Så folkens, ta med de vakre døtrene, konene og bestemødrene deres til egypt og få et lass med praktdyr  ;D ;D ;D

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I egypt  ble søstra mi estimert til å være verdt nøyaktig 120 slike av en guide  ;D ;D ;D

MB

;D Da lurer vi på følgende:

1) er du litt stolt av det eller

2) slo du ned tilbyderen?  ;D

Hvis du ikke svarer 2), så ...  ;D

Forresten ligner det portrettet der svært på en fyr med 3-dagers skjegg jeg møtte ved ei elv i fjor, han var skikkelig gretten fordi han bare hadde tatt en på 300 gram under den supre, heavy klekkinga, og hadde omtrent hodet sånn hevet til værs for han var fast bestemt på at det var ei drittelv  :D

(Forøvrig et veldig flott bilde, Knut S)

Hehe, jeg var ikke med på den turen så hva jeg ville gjort forblir et ubesvart spørsmål  ;D

Og mens vi er inne på det... Mormora mi fikk også et tilbud, og det var på 140stk  :o;D ;D... Kan bli milionær av mindre... Så folkens, ta med de vakre døtrene, konene og bestemødrene deres til egypt og få et lass med praktdyr  ;D ;D ;D

MB

Er vel helst kameler de har å tilby der nede, og tviler sterkt på om mange av dem er eu-godkjent  :D

Blir noe herk å få med et lass med slike på flyet hjem også . . .

Hadde forsåvidt vært kult å kommet vraltende på en kamel nedover fluesona i hemsila i slutten av juni, og tipper det er helt konge å sitte der oppe mellom puklene og kaste  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er greit å krabbe ut av teltet rundt 05.00, når dette møter deg.

[attachimg=1]

(PS: Bildet er kun skarpet bittelitt.)

Vi kan vel ikke si oss fortvilet heller. Kvelden før hadde vi rundtomkring 35 Aurer fordelt på tre menn.

Og før disse bildene, hadde compadren og jeg vippet opp to hver. Tredjemann snorket fortsatt i posen.

Men vi ville gjerne lure disse som viste seg i den ene vika. For de var store!

Mer detaljert historie om Livets Sjøaure-tur kommer senere....

post-39-13949877476013_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par bilder av vannkastkameratene som tester stenger. Moro med kasting  :)

Jeg har også et videoklipp av denne kastedagen, så hvis noen vil se så kan jeg godt legge den ut.

(hvor kan slik legges ut mest riktig?)

Mjøsa var sjeldent blank i dag, ja  :)

Trente litt på vannkast tidligere i uka selv . . . Går best når jeg slipper å vinkle dem  ;D

Legg gjerne ut video i en eller annen kaste-tråd  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjøsa var sjeldent blank i dag, ja  :)

Trente litt på vannkast tidligere i uka selv . . . Går best når jeg slipper å vinkle dem  ;D

Legg gjerne ut video i en eller annen kaste-tråd  :)

Jepp, legger det nå ut. Ikke så mye ståhei da, men bare et kaste- klipp og det er nå alltids moro.

Link fjernet.

(Fikk beskjed om å fjerne linken da det ble ansett som noe reklame, så da har jeg gjort det.

Men hvis noen vil se ligger den på Vimeo /AndreBrun )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjøsa var sjeldent blank i dag, ja  :)

Trente litt på vannkast tidligere i uka selv . . . Går best når jeg slipper å vinkle dem  ;D

Legg gjerne ut video i en eller annen kaste-tråd  :)

Jepp, legger det nå ut. Ikke så mye ståhei da, men bare et kaste- klipp og det er nå alltids moro.

http://www.vimeo.com/11196587

Var sjøl og øvde på vannkast i dag, med en firer som jeg IKKE greier å vinkle ut 30 meter med hvertfall.. ;D

Tar det her som flott instruksjon, takk for videoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjøsa var sjeldent blank i dag, ja  :)

Trente litt på vannkast tidligere i uka selv . . . Går best når jeg slipper å vinkle dem  ;D

Legg gjerne ut video i en eller annen kaste-tråd  :)

Jepp, legger det nå ut. Ikke så mye ståhei da, men bare et kaste- klipp og det er nå alltids moro.

http://www.vimeo.com/11196587

faen for en teknikk, mann  :o fikk komplekser og vannvittig lyst til å gå å øve på dette... og nettopp det kommer jeg til å gjøre - vet om et skogsvann det underarms er det eneste som gjelder - dit!!! :D ingen som ser meg der heller, så jeg kan kløne så mye jeg vil... :rolleyes:

tusen takk for inspirasjon og instruksjon  ;D

Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og testa bil i går. Kjekk kjerre når aurivilliialarmen går og man må foreta utrykning til renna raskere enn svint. ;D

[attachimg=1]

Potensiell fishmobil

Praktisk kjøretøy!

Ikke veldig..

Men her kommer en utfordring. Hvem kan poste bilde av månebue, refraktert måneskinn, altså en nattregnbue i månelys?

http://en.wikipedia.org/wiki/Moonbow

Neste fullmåne er dog ikke før 15.mai, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det våres i Hamar og det var masse folk langs mjøskanten i dag, og nå er også Mjøsa klar for kastetrening :D

Terje!

[attachimg=1]

[attachimg=2]

post-0-13949877489013_thumb.jpg

post-0-13949877489743_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og testa bil i går. Kjekk kjerre når aurivilliialarmen går og man må foreta utrykning til renna raskere enn svint. ;D

Fine biler, ja! Hadde en '82 911 S for noen år siden. Gutta på hockeylaget stussa litt når jeg kom på trening i den OG hadde plukka opp keeperen på veien. MEn det gikk helt greit å få med hockeyutstyr til 2 personer derav den ene keeper i den :) Brukte den på fisketurer opp i Jotunheimen. Gøy over Valdresflya alene i bilen og 0 trafikk :D

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, legger det nå ut. Ikke så mye ståhei da, men bare et kaste- klipp og det er nå alltids moro.

Link fjernet.

(Fikk beskjed om å fjerne linken da det ble ansett som noe reklame, så da har jeg gjort det.

Men hvis noen vil se ligger den på Vimeo /AndreBrun )

hehe... Må være reklame for kasteren det da  :D Ett klipp med meg og denne stangen ville i så fall antageligvis vært dårlig reklame for Loop  ;D

Utrolig moro å se deg kaste Andrè!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode tilbakemeldinger på kastevideoen, karer  :) Det er trivelig å høre.

La ut den helt ferdige videoen i kveld med litt klipp fra et annet sted også, og noe drifting og litt slik.

Igjen, takker så mye.  

Jeg, for min del, er SKIKKELIG muggen fordi ingen gadd å kommentere bildene mine!  :( :( :( :(

Trist nå. :'(

Hei, Dryflyfool. Skikkelig flott varmt lys du har fanget i det bildet fra kl. 06:00.

Og et skikkelig fiskebilde som oser stemning er det også  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...