Gå til innhold

Bildetråden 2010.


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Rota fram et bilde i dag og jeg har egentlig ikke sett på akkurat dette før.

Jeg tok det med Nikon 70-200 VR- objektivet, og husker jeg forsøkte å få fram diffus bakgrunn og vannsprut fra kastet.

Litt hardt og vanskelig lys her men men  :)

Tøfft bilde av Preben det der, Andrè :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rota fram et bilde i dag og jeg har egentlig ikke sett på akkurat dette før.

Jeg tok det med Nikon 70-200 VR- objektivet, og husker jeg forsøkte å få fram diffus bakgrunn og vannsprut fra kastet.

Litt hardt og vanskelig lys her men men  :)

BildeAB_kastD3C_4333.jpg

Fy faen!! Du er forbannet god på foto Andrè.... (Og TENK at jeg har tvinga deg til å være min mentor :D :D )

Og gud bedre som jeg gleder meg til å være NETT der du har bilde fra Andrè. Klarer nesten ikke å vente!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, gutter  :)

Det er langt på vinter, og jeg føler det er tid for et fiskebilde her også  ;D Så lenge bildet ikke har vært vist noen gang før, så er det vel ok å legge inn nytt fiskebilde her. Denne gangen fiskebilde - UTEN fisk...

"HVOR BLE DET AV FISKEN!!??" (Den var stor også  8) )

[attachimg=1]

post-3159-13949873032306_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser alle disse flotte bildene kjenner jeg bare min egen utilstrekkelighet vokse. Foto... skal man begynne å sysle med det og nå... Slutte med det der flate kjipe greiene med minimalt objektiv til 1300 kroner og berike det man liker best med enda en hobby.

På den annen side, står det klart for meg nå hvem man kan bruke som hoff fotograf.

Det er så kult å se bilder som ser sånn her ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser alle disse flotte bildene kjenner jeg bare min egen utilstrekkelighet vokse. Foto... skal man begynne å sysle med det og nå... Slutte med det der flate kjipe greiene med minimalt objektiv til 1300 kroner og berike det man liker best med enda en hobby.

På den annen side, står det klart for meg nå hvem man kan bruke som hoff fotograf.

Det er så kult å se bilder som ser sånn her ut!

Tusen takk, Torbjørn (hvis denne gjaldt meg også)

Gode ord inspirerer til å legge ut enda flere, men jeg får vel gi meg her nå for denne omgang  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toten-tundraen  ;D

Ikke mye vårtegn å spore her, men vakkert er det da i skogen nå :

[attachimg=1]

[attachimg=2]

Isbjørnspor var det over alt, så at den skal være utrydningstruet er bare tull :

[attachimg=3]

Ulven er også tallrik her, og disse sporene var relativt ferske. Ulven her spiser skiløpere til frokost og kveldsmat :

[attachimg=4]

[attachimg=5]

post-448-1394987304621_thumb.jpg

post-448-13949873046613_thumb.jpg

post-448-13949873082989_thumb.jpg

post-448-13949873083521_thumb.jpg

post-448-13949873083961_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flotte stemningsbilder, Lars!

Synes dere har urettferdig mye snø...

Her finnes det knapt sorten..

Takk for det . . . Ja, litt merkelig vinter dette, med mer kulde og snø her enn i nord.

Dere får nok snøen når den er i ferd med å smelte her  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært mye fotolys på denne kanten av landet de siste månedene. Men i kveld var det litt fint lys, så på vei hjem fra rekordtid rundt Storbråtanrunden på ski stoppet jeg innom kirka for å knipse litt med det nye huset, 7D (nå bilr det vakfilming i HD 50fps til sommeren!). Bildet er rett fra minnekortet, kun resizet. Egentlig mest fornøyd med tittelen på bildet. ;D

[attachimg=1]

Edit: bildet ble litt stort, selv på 1920x1200skjerm

post-526-13949873093649_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...