Gå til innhold

Guideline Highwater


Hunderørret

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Særiøst. Se om du ikke kan få testet denne lina baggeren. Tipper du handler eterpå :)

Om noen spør meg om hvilket snøre man bør satse på som ett allround snøre svare GL Highwater momentant..

Ett fantastisk snøre som gjør absolutt det jeg krever..

Om det er noe minus med denne så må det være at den ikke er like til vannkast som f.eks GL Presentation..

LØP & KJØP..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særiøst. Se om du ikke kan få testet denne lina baggeren. Tipper du handler eterpå :)

Om noen spør meg om hvilket snøre man bør satse på som ett allround snøre svare GL Highwater momentant..

Ett fantastisk snøre som gjør absolutt det jeg krever..

Om det er noe minus med denne så må det være at den ikke er like til vannkast som f.eks GL Presentation..

LØP & KJØP..

Tja . . . Siden du har 2 stk nye i eske, som sikkert er råtne innen du får slitt ut de du bruker nå uansett, så kjøper jeg gjerne et av deg  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt mye snakk om denne orvis linen denne vinteren.. Er den og få tak i her i landet

har sett den på xxl butikken. :) sakl se om jeg finner på norske nettsider. Har du ikke en xxl i nærmiljøet, kan det bestilles fra ebay :)

tull_0?hash=item25590b791b

Edit: en guideline admin sletta linken til orvis linen. har ikke sett deg gjøre det på andre tråder, Rune! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det første som slo meg når jeg fikk snøre var at det var en utrolig glatt coating.Tidligere har jeg testet Gudiline HighWater som i følge GL skal være produsert med den glatteste coatingen på markedet, men Wonderline snøre virket mye glattere. Dette merker man ikke bare ved berøring av snøre, men også veldig markert ved blindkasting da man kan sette veldig stor hastighet på lina. Jeg testet dette snøre som sagt i kaldt vann og etterhvert ble lina noe stivere en hva jeg foretrekker ved kasting i stille vann. Men problematisk ble det ikke."

Sry Rune!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...