Gå til innhold

Villmarksmessen på Lillestrøm


Jan R. Abrahamsen

Anbefalte innlegg

Kunne vært artig å hørt om mange herfra skal innover, og evt. på hvilken dag. Hadde vært særs artig å sett noen av dem man har "kontakt" med...

Selv er jeg litt i tvil, skal innover, men er ikke sikker på hvilken dag. Det beste hadde vært å reist før helgen for å slippe all køen, men får man ikke fri, så blir det i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Åpningstider:

Torsdag  8. april  kl. 12.00 - 20.00

Fredag 9. april kl. 12.00 - 20.00

Lørdag 10. april kl. 10.00 - 18.00

Søndag 11. april kl. 10.00 - 18.00

Jeg kommer til å være der de fleste dagene, men antakelig ikke helt ut åpningstiden.

Jeg står på standen til Guideline (arbeidsgiver).

Det er bare å slenge innom å hilse på og snakke fisk, fluer, whatever..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg skal innom enten lørdag eller søndag. Er det noen herfra som skal være på fluebinde-standen?

Tenker jeg drar poden med, kanskje han kan få litt instruksjoner i kasting. Ser de skal ha kaste-dam der, og alle tips og triks fra andre enn meg er jo gull, da jeg stinker på kasting og i alle fall i instruksjoner :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som skal inn. Så står jeg ved Kaste dam 1. Der er det mulig kaste m. Instuksjon.

Samt nabostean har fluebinding for barn.

Hvis det er noen som trenger noe hjelp iht. kasteteknikk. Kan jeg være behjelpelig med dette.

Morten M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så heldig og skal stå på stand på hagemessa, så blir nok en tur hver dag :)

Ha-ha, her har noen åpenbart tatt noen avgjørende, feil valg i livet  ;D

Doggnobbler fører alt innen urter og stikklinger men han er spesjalist innen røde roser.

Han var på kurs hos finn her for en stund siden. Drømmen hans er å bli med på frokost-tv en gang.

Det beste kjennetegnet hans er at han ikke har hår på hue ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så heldig og skal stå på stand på hagemessa, så blir nok en tur hver dag :)

Ha-ha, her har noen åpenbart tatt noen avgjørende, feil valg i livet  ;D

Doggnobbler fører alt innen urter og stikklinger men han er spesjalist innen røde roser.

Han var på kurs hos finn her for en stund siden. Drømmen hans er å bli med på frokost-tv en gang.

Det beste kjennetegnet hans er at han ikke har hår på hue ;D

Hva skal man med fiender, når man har fiskekompiser som Ruffen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så heldig og skal stå på stand på hagemessa, så blir nok en tur hver dag :)

Ha-ha, her har noen åpenbart tatt noen avgjørende, feil valg i livet  ;D

Doggnobbler fører alt innen urter og stikklinger men han er spesjalist innen røde roser.

Han var på kurs hos finn her for en stund siden. Drømmen hans er å bli med på frokost-tv en gang.

Det beste kjennetegnet hans er at han ikke har hår på hue ;D

HALLO!!! hva er dette for noe vas, stikklinger hahaha.. du kan få sakt det du ruffen.

det er vel viterlig ikke jeg som har den største urte hagen på sørlandet eller hva ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertegnede blir på OFA sin stand på torsdag. :)

Nå er den nye katboka for oslomarka ferdig. Ta med kort eller kontant så får dere kjøpt den av meg ;D

Hans Jørgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hadde gleda meg til Villmarksmessa på Lillestrøm men en låsning i nakken hindrer meg fra å reise :'(

.... og jeg som hadde gleda meg til å møte folk og prøve noen stenger...... shit happens :)

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....å svei du av seddla på....??

Alt, bortsett fra stenger, sneller og bekledning, som jeg har mer enn nok av fra før  ;)

Snører, fortommer, flueimpregnering . . . ju neim it.

Gero solgte fiskelykke i hekto-poser, så jeg kjøpte noen slike også, selvfølgelig  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...