Gå til innhold

Ørret er kuult , men det finnes andre ting


Robban

Anbefalte innlegg

Jadasåneidadå.. Som innehaver av norgesrekorden på Asp leser jeg denne tråden med blandede følelser.. på den ene siden er det jo kjipern at noen har fått større Asp enn meg, selv om den er uoffisiell..  ;D ;D ;D  På den andre siden så er jeg overlykkelig over at det ble min beste venn og evig fiskekompis Robban som knuuuuste meg. Da er det liksom ikke så farlig likevel, for det unner jeg deg Robert!!  ;D ;D ;D ;D  Blir drøøøøy å slå den nå men skal faan meg i hvertfall prøve.. hardt!

Grattis til Glenn og Finn for feeeete fisker også.. tipper det ga litt(!) mersmak!  ;D ;D  ;D ;D

Deilig å se så store fisker og at det skjer litt i nærområdet. Det gir jo masse inspirasjon, noe jeg har hatt total mangel på i sommer. Men kribler i pungfestet etter slike rapporter. Dvalen er over!!!  Til og med bygd 6 fluer i dag... ;D ;D ;D ;D

Ps. fy faan, ikke mangel på næringsvett på de fiskene i hvertfall.. makan til feit Asp! Digg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jadasåneidadå.. Som innehaver av norgesrekorden på Asp leser jeg denne tråden med blandede følelser.. på den ene siden er det jo kjipern at noen har fått større Asp enn meg, selv om den er uoffisiell..  ;D ;D ;D  På den andre siden så er jeg overlykkelig over at det ble min beste venn og evig fiskekompis Robban som knuuuuste meg. Da er det liksom ikke så farlig likevel, for det unner jeg deg Robert!!  ;D ;D ;D ;D  Blir drøøøøy å slå den nå men skal faan meg i hvertfall prøve.. hardt!

Grattis til Glenn og Finn for feeeete fisker også.. tipper det ga litt(!) mersmak!  ;D ;D  ;D ;D

Deilig å se så store fisker og at det skjer litt i nærområdet. Det gir jo masse inspirasjon, noe jeg har hatt total mangel på i sommer. Men kribler i pungfestet etter slike rapporter. Dvalen er over!!!  Til og med bygd 6 fluer i dag... ;D ;D ;D ;D

Ps. fy faan, ikke mangel på næringsvett på de fiskene i hvertfall.. makan til feit Asp! Digg! 

He,He Roy mange store fisker venter på oss,det er bare og spenne seg fast og kaste,kaste,kaste,kaste og kaste.. :)

Blir vel med en tur til uka du?Vente på at vannet blir litt klarere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasåneidadå.. Som innehaver av norgesrekorden på Asp leser jeg denne tråden med blandede følelser.. på den ene siden er det jo kjipern at noen har fått større Asp enn meg, selv om den er uoffisiell..  ;D ;D ;D  På den andre siden så er jeg overlykkelig over at det ble min beste venn og evig fiskekompis Robban som knuuuuste meg. Da er det liksom ikke så farlig likevel, for det unner jeg deg Robert!!  ;D ;D ;D ;D  Blir drøøøøy å slå den nå men skal faan meg i hvertfall prøve.. hardt!

Grattis til Glenn og Finn for feeeete fisker også.. tipper det ga litt(!) mersmak!  ;D ;D  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt skremt når du sier at du skal prøve, jeg håper på tidlig vinter og at unge nymfer krysser din sti, da vet jeg at jeg vinner for i år ihvertfall.  ;D

Roy se meg inn i øynene,,,,,,, fine damer  er viktigere en asp,,, se meg i øya og gjenta, fine damer er viktigere en asp, fine damer er viktigere en asp.

Tja problem solved, rimelig sikker nå at jeg haler den ialnd i år, nope....................... ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt skremt når du sier at du skal prøve, jeg håper på tidlig vinter og at unge nymfer krysser din sti, da vet jeg at jeg vinner for i år ihvertfall.  ;D

Roy se meg inn i øynene,,,,,,, fine damer  er viktigere en asp,,, se meg i øya og gjenta, fine damer er viktigere en asp, fine damer er viktigere en asp.

Tja problem solved, rimelig sikker nå at jeg haler den ialnd i år, nope....................... ;D ;D ;D

Roy er en fornuftig kar og vet hva han skal velge... ikke sant Roy...  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy se meg inn i øynene,,,,,,, fine damer  er viktigere en asp,,, se meg i øya og gjenta, fine damer er viktigere en asp, fine damer er viktigere en asp.

Tja problem solved, rimelig sikker nå at jeg haler den ialnd i år, nope....................... ;D ;D ;D

;D ;D Man må i hvet fall være syk i hodet om man går rundt i gjørma og mumler til seg selv; Stor asp er viktigere enn fine damer, husk stor asp er viktigere enn fine damer. Kast mer nå, og i morgen, og i overimorgen. For STOOR ASP tatt på flue i gjøremehav er MYYYYYE viktigere enn råflotte og villige damer. Da er man virkelig syk da!  Gudbedre Roy, la Robban ha rekorden og kos deg i halmen.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy se meg inn i øynene,,,,,,, fine damer  er viktigere en asp,,, se meg i øya og gjenta, fine damer er viktigere en asp, fine damer er viktigere en asp.

Tja problem solved, rimelig sikker nå at jeg haler den ialnd i år, nope....................... ;D ;D ;D

;D ;D Man må i hvet fall være syk i hodet om man går rundt i gjørma og mumler til seg selv; Stor asp er viktigere enn fine damer, husk stor asp er viktigere enn fine damer. Kast mer nå, og i morgen, og i overimorgen. For STOOR ASP tatt på flue i gjøremehav er MYYYYYE viktigere enn råflotte og villige damer. Da er man virkelig syk da!  Gudbedre Roy, la Robban ha rekorden og kos deg i halmen.  :)

Uansett hvor sykt det høres ut , ja vi støtter ditt innlegg Jb. F... du er alltid så vis du :D :D. Men husk jeg er gift :-\ :-\

Kos deg ned fine damer du Roy. Skal ikke røpe at du spurte om noen bindetips istad, bare kos deg du. ;D

Jeg stuper ned i herligheten som vanlig jeg, fluevalget er ikke så veldig viktig, bare den er bundet bra og holder som planlagt. vet ihvertfall at Ingunn liker solide fluer. Hvordan vi fisker den er opptil hver enkelt

;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Robban, når man er gift så stiller saken seg i et helt annet lys.  :D Er man hjemme får man bare oppgaver. Da er gjørme og stor asp viktigere. Eller gjørme og liten asp, eller mort, eller bare gjørme og en punktert bellyboat.    ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy se meg inn i øynene,,,,,,, fine damer  er viktigere en asp,,, se meg i øya og gjenta, fine damer er viktigere en asp, fine damer er viktigere en asp.

Tja problem solved, rimelig sikker nå at jeg haler den ialnd i år, nope....................... ;D ;D ;D

;D ;D Man må i hvet fall være syk i hodet om man går rundt i gjørma og mumler til seg selv; Stor asp er viktigere enn fine damer, husk stor asp er viktigere enn fine damer. Kast mer nå, og i morgen, og i overimorgen. For STOOR ASP tatt på flue i gjøremehav er MYYYYYE viktigere enn råflotte og villige damer. Da er man virkelig syk da!  Gudbedre Roy, la Robban ha rekorden og kos deg i halmen.  :)

Uansett hvor sykt det høres ut , ja vi støtter ditt innlegg Jb. F... du er alltid så vis du :D :D. Men husk jeg er gift :-\ :-\

Kos deg ned fine damer du Roy. Skal ikke røpe at du spurte om noen bindetips istad, bare kos deg du. ;D

Jeg stuper ned i herligheten som vanlig jeg, fluevalget er ikke så veldig viktig, bare den er bundet bra og holder som planlagt. vet ihvertfall at Ingunn liker solide fluer. Hvordan vi fisker den er opptil hver enkelt

;) ;) ;)

Er såpass heldig jeg og at jeg sier ja takk begge deler... ;D

Fiske masse og kose med kjærringa.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiske masse og kose med kjærringa.. :)

Ja, drømmen er vel å ha flueboksen liggende foran på ryggen til kjerringa mens man legger ut et nydelig kast og bivåner fluas ferd mot vaket mens man dunker på litt sånn forsiktig, bare av ren spenning? Ble for grovt det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja fine damer har gått foran det meste i sommer.. men er temmelig hjulbeint blitt så det er vel på tide å få fiska litt igjen.. ;D ;D

Men Jb er jo inne på en interessant tanke.. hadde ikke vært å forakte å kombinere fine damer og fiske.. hadde det bare vært litt mer plass foran beina i belly'n kunne det jo ha vært snedig å plassere ei lita snelle der.. en god gammaldags blåsejobb mens det hyler i bremsen høres da ikke så altfor ille ut.. det må da være derfor man kjøper seg vadebukser med glidelås??? ;D ;D ;D

Men fra spøk til fett hår.. blir det no fiske i kveld eller?? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja fine damer har gått foran det meste i sommer.. men er temmelig hjulbeint blitt så det er vel på tide å få fiska litt igjen.. ;D ;D

Men Jb er jo inne på en interessant tanke.. hadde ikke vært å forakte å kombinere fine damer og fiske.. hadde det bare vært litt mer plass foran beina i belly'n kunne det jo ha vært snedig å plassere ei lita snelle der.. en god gammaldags blåsejobb mens det hyler i bremsen høres da ikke så altfor ille ut.. det må da være derfor man kjøper seg vadebukser med glidelås??? ;D ;D ;D

Men fra spøk til fett hår.. blir det no fiske i kveld eller?? ;D

Blir ikke noe fiske på meg i hvertfall,blitt stygg forkjøla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban, tror ikke det er helt tilfeldig at du opplever det du gjør. Jeg nekter å tro at det bare er flaks det du opplever.

Du er rett og slett en stor fisker, både i kropp (kun sett bilder) , sjel (innlegg på FFS)  og kunnskap (resultat). Gratulerer!

:) :)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei Børge.

Du vet jo litt hva det dreier seg om du da ;)

Robban sitter jo her nå med videon sin da. Broder Glenn filma litt den dagen, takk for det, extra artig å se i ettertid. ;)

Nå er det jo nå engang sånn at videokamera er med på tur og vi legger jo ikke så mye i det, bare vi får litt minner.

Dette blir bare en ren musikkvideo fra meg, men håper den catcher litt stemmninga som faktisk finnes rett utenfor stuedøra til de fleste av oss.

Dette er like vanskelig som klekkinger osv osv osv om ikke værre, for å si det fra mitt eget perspektiv.

Dødsmorro er det uansett, snurr film og skål. ;D

Ps. Heineken er best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...