Gå til innhold

Ørret er kuult , men det finnes andre ting


Robban

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Først litt OT...

Fy faen for noen muddlerhoder du lager robban :o Har aldri sett noe i nærheten!

Ja, dette er noe av det sykeste muddlerhodet jeg har sett. Hvordan er det mulig?? Tar du mange små bunter, ¨mange store bunter eller bare en gedigen kjemepbunt - og hvordan i granskauen klarer du å få de festet så de sitter? Wire? Gratulerer med stor Asp! Trodde det var et tre jeg, men, men det er fisk det også. Er osp en fisk også?

Nei, osp er ikke fisk, men har tatt en del av dem på flue - hovedsaklig i bakslengen. Rekorden min er en 9 meters sak inne i Degernesfjella. Ikke noe gøy, for de er daue å kjøre...

Så til saken:

Herregud for noen fisker, Robban - de der er jo vanvittig store ;) begynner å skjønne hvorfor du holder på med gytjevadinga ;) gratulerer med rekordfangsten...

Og fine bilder... men pussig stangholder på det nederste bilde i første innlegg. Hvor har du kjøpt den? lurer på om ikke en sånn hadde gjort seg på pontongen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først litt OT...

Fy faen for noen muddlerhoder du lager robban :o Har aldri sett noe i nærheten!

Ja, dette er noe av det sykeste muddlerhodet jeg har sett. Hvordan er det mulig?? Tar du mange små bunter, ¨mange store bunter eller bare en gedigen kjemepbunt - og hvordan i granskauen klarer du å få de festet så de sitter? Wire? Gratulerer med stor Asp! Trodde det var et tre jeg, men, men det er fisk det også. Er osp en fisk også?

Nei, osp er ikke fisk, men har tatt en del av dem på flue - hovedsaklig i bakslengen. Rekorden min er en 9 meters sak inne i Degernesfjella. Ikke noe gøy, for de er daue å kjøre...

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegrattis, Robban & Co!!!

Har vel sagt det før også, men hvis jeg skulle befinne meg på dine trakter en gang kan ørret være ørret for min del...

"Gjørmefiske" virker så spennende og "eksotisk" at det er noe jeg må få med meg!

Takk for at du deler slike øyeblikk med oss!

Btw.. Har vel nevnt dette også ved flere anledninger.. Du er en skikkelig BadAss bak bindestikka!

Slenger ut et navneforslag på vidunderflua.. "Robbans Albino Sump-Oter"  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for grattiser :D

Gutta var ute en tur idag åsså, men idag var det rimelig mørt på dass, noe som ikke er helt uvanlig. Vannet er så møkkete nå at du ikke ser svømmeføtta engang rett under vannfilmen.

Som fortjent, var det brodern's tur idag. Møkkete vann trenger fluer som synes, og gjerne litt større. Denne ble tatt på flua jeg la ut. Et lite triks er doll eyes, de gir fluene en fin gange, men ditto å kaste med.

Men gjørmefiske skal være litt slit synes jeg. ;D

Grattis Glenn, vel fortjent. :-*

[attachimg=1]

post-982-13949881706836_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med monster Asp gutta, blir en tur ut i morra Robert, ringer deg senere  ;) ;)

Hehe den er roger, men et kjempeproblem. Geir skulle se på aspboksen min og hvor ligger den nå, ja på kaffebordet hos Gero, jada jada jada. .

Vel..... bandt 6 stk kl halv 7 idag med 1 stk antihistamin innabords, det hjalp ikke  :P Tar 4 stk nå da å binder et par til, dæven jeg hater sånn pels ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...