Gå til innhold

Høsttreffen 2010 - et dypdykk


Eirik Rusten

Anbefalte innlegg

Oppvisningen var ved koppangøyene erik. Hadde desverre bare tid til en privat oppvisning til to høystbydene rike tyskere denne gangen. Men angrer på det etter jeg hørte om fangstene dine denne helga, skuffene erik, trodde du kunne bedre.

Jaja, sånn er det vel når man er på det nivået. Det gjelder å tjene penger mens man er på topp. 47.gif

Og mine fangster ble vel noe begrenset av at det skulle "danses med røven" også. Ikke lett å holde konsentrasjonen oppe hele veien for en amatør da vettu. Fort gjort å tenke for mye på nahrung002-001.gif og 19.gif. Dessverre kunne jeg like godt fisket videre da den fordømte pitnurse.gif viste seg å være pakka inn i parykk og snus. Ruffen's servering av kulinariske underverker var heldigvis så fantastisk bra at Robban og Rune ble tilgitt i ren lykkerus selv om de lurte meg trill rundt med sine elegante former. 30.gif Dessuten ble det da noen fisk. Fornøyd med å få noen få i løpet av helga jeg. Jeg ville i alle fall ikke ha byttet ut opplevelsen det var å få fiske sammen med Kalle, Frode og Robert med oppvisning for noen tyskere. Det var nemlig smil, latter og sosialt fiske med noen av de triveligste du kan tenke deg. Og fantastisk nok (eller var det uheldigvis?) ble det "danset med røven" der også. 27.gif

Når det gjelder håven min så burde den absolutt vært obligatorisk for alle deltakere på "høsttreffer". Da får man virkelig testet formen. old2.gif Den kan forøvrig beskues her. 21.gif

;D

Nice hov, denne er jeg nesten sikker på ble konstruert med tanke på g.lågen harren  :-X

For og være litt seriøs, det var synd jeg ikke kunne være der hele helga, jeg gikk glipp av mye , hadde virkelig gledet meg til ei hel helg der borte sammen med dere gutta boys, tina og dama til robban  :D  :D

Så jeg gleder meg virkelig til neste års treff  :D  :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tinamengkroken

Herregud...dette får selv Countryfestivalen på Vinstra til å fremstå som edruelig!!  ;D

Vel, det var flere gode grunner for å ty til flaska her . . . Helt "uanmeldt" dukker det feks opp ei jente som etter ett års kasting med fluestang kastet fletta av brorparten av oss, og slikt hjelper jo ikke akkurat på selvtilliten  ;D

..og når du i tillegg hadde forhåpninger om at Tina Turner skulle komme så skjønner jeg at skuffelsen var stor altså..  :)

OT: Er det du som går på Skøyter og som er fra Sander Tina? Har sett ei jente som har trent fluekasting på plenen inntil vegen der. Og koblet nå, når jeg fikk se navnet ditt, at det muligens kunne være deg. Oddsen er vel stor for at det er deg. Ikke mange fluefiskejenter i Sør-Odal`n akkurat  :D

Er nok mulighet for at det er meg ja. Jeg har hvertfall ikke sett noen andre som står der og kaster  :) finnes det flere fluefiskere i Odalen altså?  :o :o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jaggu  fikk jeg en harr på over kiloen også, har aldri vært i nærheten av så stor harr, og det gav den rakkeren fornyet tillit !

Skal si den ikke ville være med på luftetur frivillig !  Måten den posisjonerte seg i strømmen på bunn er en laks verdig.   Jeg var sikke på at den satt fast i stein på bunn. med stanga i HELSPENN mot 0,15 fortom  (G2 #5)    var det ingenting som gav seg. sakte men sikkert begynte "steinen å sige utover"...   forsto da at jeg var i ferd med å perse på harr !   :)  

Det er sikkert, jeg skal fiske harr igjen, og jeg skal ALDRI rynke på nesen av det igjen !   Stinkende hov eller ikke....

At jeg tok den på tørr VAG caddis var extra morsomt, da de kun har vært pynt i caddis-boksen min siden jeg lagde de på "workshop" med Staffan på fluefiskedagene på Lillestrøm  i -95    :)

Fantastisk selskap hadde jeg også i Willy "Rodswinger" og Tom "Aardahl"  

Det hele ble avrundet av en fyllekule som jeg ikke har hatt siden jeg var ungdom  ;D

PS, Tom fikk også en strøken harr på 6-7 hg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Neste gang får vi ta en lengdekonkurranse i fluekasting ;-)

Greit nok det Roger, men for min del er det fint om vi arrangerer det i omgivelser hvor det ikke er plass til å kaste over 20m, slik at jeg kan hevde meg også  :D

Og fylle opp Robert, Roger, Tina osv. så vi andre kan hevde oss litt bedre. Robban er jeg forøvrig ikke bekymret for. Han klarer å fylle seg sjøl. Dessuten er det vel i dameklassen han vil stille. culo1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang får vi ta en lengdekonkurranse i fluekasting ;-)

Greit nok det Roger, men for min del er det fint om vi arrangerer det i omgivelser hvor det ikke er plass til å kaste over 20m, slik at jeg kan hevde meg også  :D

Og fylle opp Robert, Roger, Tina osv. så vi andre kan hevde oss litt bedre. Robban er jeg forøvrig ikke bekymret for. Han klarer å fylle seg sjøl. Dessuten er det vel i dameklassen han vil stille. culo1.gif

;D  ;D  ;D. . .  Utrolig fin avatar du har fått deg også da, Erik  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Var en tur innom treffen Lørdag kveld og til litt utpå natta.

Veldig hyggelig å treffe gutta der oppe, og ikke minst få noen ord med min favoritt motstander Erik Eikre :D

Hyggeligere mann er Erik skal man lete lenge etter...... men som jeg sa Erik, forståelse og god omtale hører kun til i det virkelige liv. Her inne

er det andre boller ;D ;D

Ellers må jeg bar berømme Frode for en kulinarisk opplevelse på natterstid med kjøtt fra Uruguay (tror det var det) :D

Suverent å få prata litt face to face med Frode også for vi har kun prates på telefon tidligere. Frode var akkurat like hyggelig som jeg tenkte meg :)

Ikke lett å få prata med alle, av diverse årsaker..... men jeg så iallefall at det var en fyr der fra utlandet med parykk på hue..... han snakka gebrokkent norsk

med en dårlig engelsk aksent ;D

Fikk også prata litt med Bjørnar, men vet ikke helt om han husker mye av det :D

Kjempetiltak av Bjørnar det her, og sikkert noe som kan bli en tradisjon fremover.

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Virker som et skikkelig hyggel..ehh, kose...ehh, morso.. ehh, festl...ehh, lærerik...ehh. Jo, la meg se. Harr...y. Jo, det virker som et skikkelig HARRy-treff!!   ;D

Ja ! er det ikke herlig harry ! Fantastisk usnobbete  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som et skikkelig hyggel..ehh, kose...ehh, morso.. ehh, festl...ehh, lærerik...ehh. Jo, la meg se. Harr...y. Jo, det virker som et skikkelig HARRy-treff!!   ;D

Ja ! er det ikke herlig harry ! Fantastisk usnobbete  :D

Håper det faktum at det befant seg ca 5 ganger så mange fluestenger som fluefiskere på treffet ikke endrer på det  ;D

Tror ikke jeg har prøvd så mye forskjellige stenger og snører i løpet av to dager før . . .  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur innom treffen Lørdag kveld og til litt utpå natta.

Veldig hyggelig å treffe gutta der oppe, og ikke minst få noen ord med min favoritt motstander Erik Eikre :D

Hyggeligere mann er Erik skal man lete lenge etter...... men som jeg sa Erik, forståelse og god omtale hører kun til i det virkelige liv. Her inne

er det andre boller ;D ;D

Ellers må jeg bar berømme Frode for en kulinarisk opplevelse på natterstid med kjøtt fra Uruguay (tror det var det) :D

Suverent å få prata litt face to face med Frode også for vi har kun prates på telefon tidligere. Frode var akkurat like hyggelig som jeg tenkte meg :)

Ikke lett å få prata med alle, av diverse årsaker..... men jeg så iallefall at det var en fyr der fra utlandet med parykk på hue..... han snakka gebrokkent norsk

med en dårlig engelsk aksent ;D

Fikk også prata litt med Bjørnar, men vet ikke helt om han husker mye av det :D

Kjempetiltak av Bjørnar det her, og sikkert noe som kan bli en tradisjon fremover.

Terje!

Joda Terje. Jeg husker meget godt at jeg pratet med deg om sensommerfisket i elva di. Men tilslasket av forfriskninger var jeg nok på det tidspunktet ja. Beklager det. Jeg må få bemerke at det var trivelig du kom, og at det som vanlig er koselig å treffe en staskar som du. Tradisjon blir det..hytter er booket. Neste år må du ta del i aktivitetene på dagtid også. Koselig samfiske og lek med utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig kommet meg hjem fra treffet.........puh !!!! ;D

Og,joda : Det var værdt 200 mils kjøring,takk skal dere ha,alle sammen ! :D

Men hvis det blir hvert år,tror jeg at jeg må flytte østover igjen(Nei! Jeg skarrer ikke på err'ene,ikke engang på lør'ran!)  ;)

Men skal nok orke til neste år ! 8)

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...