Gå til innhold

Høsttreffen 2010 - et dypdykk


Eirik Rusten

Anbefalte innlegg

Han steike for en gjeng, dere  ;D ;D

Har kommet meg vel hjem, og har lagd en liten bildecollage. Tatt bort de "dårligste" (  ;D ) bildene, selv om jeg ikke tok så mange og brukte bare mobilen så kvaliteten er hipp som happ.

Det første som slår meg etter treffen er at jeg er overrasket over hvor bredt det faktisk går an å glise med slike ekstreme mengder snus "under" leppa  ;D ;D ;D

Men helt seriøst ass (som Robban ville sagt), det var et flott treff. Hyggeligere mennesker tror jeg ikke man finner på denne siden av solsystemet - inkluderende og vennlige selv ovenfor en ukjent kar som meg ;) Håper det blir flere slike treff, og drar gjerne på fisketur med hvemsomhelst av dere som var der - så bare send invitasjon, jeg kjører gjerne langt for å bli med :)

Eirik

[attachimg=1]

post-2735-13949882102285_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Bra, Eirik  :D

Jeg støtter innlegget ditt med hud og... hår ? Kom nettopp hjem selv derfra og har hatt en utrolig hyggelig weekend sammen med trivelige mennesker jeg tidligere kun har kjent på nett... Fantastisk hva man får ut av noen fluefiskere, en og annen harr og bittelitte grann alkohol ;D Takk til dere alle. Jeg håper Høsttreff på Koppang blir en årlig tradisjon, for det har jeg lyst til å være med på mer  :D en stor takk til initiativtaker Bjørnar... og alle som var der... bilder og flere detaljer får komme senere i uka...

Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin gjeng dette, ja  ;)

Kjennes ut som det ble mer drikke enn fiske denne helga, noe den tørre lufta der oppe får ta sin del av skylda for  ;D

Tror de fleste fikk hilse på glomma-harren i løpet av helga også, så man kan ikke klage.

Takk til Bjørnar for å ha vært primus motor for å få til dette, og ikke minst en stor takk til Ruffen for å ha skjemt oss bort med mat av en annen verden denne helga  :)

[attachimg=1]

post-448-13949882113492_thumb.jpg

post-448-1394988211415_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Dette MÅ gjentas !

Det var smil, latter og løsing av verdensproblemer,  akkompagnert av Led Zeppelin...   Og senere noe gitarklimpring !  Alt like bra !

Fantastisk morro at slike treff enkelt kan  gjennomføres.  Bjørnar er mannen !

La gå at jeg var mere fyllesyk enn jeg noen ganger har vært, iallefall på denne siden av 90 tallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Bjørnar er helt klart mannen. Jeg synes dette var et kjempebra initiativ, og veldig bra oppmøte. Det var kjempeartig å treffe folk man bare har vært i kontakt med på forumet (og knapt nok det). Det er jo sikkert et perfekt tidspunkt for et sosialt treff - sommeren er over og mange har nok senket skuldrene laaangt ned og gjør klart til vintern. Flere som sa at de ikke var der for å fiske først og fremst, og det viser jo at det sosiale kom i første rekke.

Jeg fikk jo også mine første harr, og er fornøyd med det ;)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott fotomontasje Mr Hunk. :D

Enig med alle ovenfor, for en tur, så utrolig hyggelige mennesker. Jeg kosa meg ihvertfall ;D ;D

Denne turen har sitti godt i idag åsså, men ikke av det helt positive slaget :o

Ble mange bilder, men av en eller annen grunn er de sånn passe uskarpe de fleste av dem??? ;D

Noen av oss starta litt tidligere en andre, dette er fra begynnelsen av turen.

[attachimg=1]

En meget stor takk til denne mannen her. Det ble noen timer på Ruffen ved skjærefjøla , til stor glede for oss andre.

[attachimg=2]

Et lite bevis på at vi var nede ved vannet

[attachimg=3]

Som vanlig er det alltid noen med fotokunnskaper som er innom og fikler med bildene. Dette her er helt klart manipulert, jeg har ikke så langt hår og drikker sjelden sprit, hvertfall ikke med begge henda. Det klarer jeg kun med øl hvis de er kalde nok.

[attachimg=4]

post-982-13949882115696_thumb.jpg

post-982-1394988211618_thumb.jpg

post-982-139498821167_thumb.jpg

post-982-13949882117281_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som dette var det vel stort sett ellers på kvelden

En liten takk til Ørreten som tok over gitaren på Lørdag, hadde vært for gæli om jeg skulle syngi Lady in Black 45 ganger den kvelden åsså ;D

[attachimg=1]

Jo det blei noe kasting åsså. Kalle smiler fælt her, enten en god stang eller så ler han av idioten med fotoapparat ;D

[attachimg=2]

post-982-1394988211776_thumb.jpg

post-982-13949882118131_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Topp Robbis !

Hvis det er noen trøst så ikner du på Guden av Rock'n roll, Ozzy på bildet med spritflaska... Ser ut som dere har sammenfallende livsstil også !  ;D

Selv danser jeg "tommeldansen" ser jeg det kan jeg som det meste andre fra lørdag ikke huske  :rolleyes:

Utrolig tur !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Legg ut bilder de som har noe bra !  Det hadde vært gøy å se flere ! :D

Har mange bilder men må innhente tillatelse fra flere av deltakerene..... ;D ;D

Neida blir vel noen i morgen tenker jeg.

Gleder meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en flott treff ja  :)

Kan ikke se på bildene enda, da jeg begynner å le med en gang, og er støl i magemusklaturen etter helgas hyggelige samvær og latterkuler  ;D

Takk for turen alle sammen, og for de jeg ikke ser fram til neste koppang tur: På gjensyn neste år, jeg skal iallefall på neste koppangstreff  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Han med håret ved siden av ble vi åsså godt kjent med utover kvelden. Han kom fra rett fra Skottland og hadde med god humor ;)[/b]

Var det ikke en irsk folkedanser, det der?  ;D ;D

Det bildet uttrykker:

Nå kan dere bare angre dere som satt hjemme å stura...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med håret ved siden av ble vi åsså godt kjent med utover kvelden. Han kom fra rett fra Skottland og hadde med god humor ;)[/b]

Var det ikke en irsk folkedanser, det der?  ;D ;D

Har bilder av det åsså , men det sparer vi til senere ha ha ha ;D

Og jeg har bilder av en irsk magedanser ;D ;D

Synes det var litt vanskelig å forstå han gale skotten men prate kunne han i alle fall.

Lenge siden jeg har hatt en så fin helg og truffet så mange hyggelige mennesker på et sted. Fikk jaggu litt nybegynnerhjelp i harrelva og.

Det satte jeg stor pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med håret ved siden av ble vi åsså godt kjent med utover kvelden. Han kom fra rett fra Skottland og hadde med god humor ;)[/b]

Var det ikke en irsk folkedanser, det der?  ;D ;D

Har bilder av det åsså , men det sparer vi til senere ha ha ha ;D

Og jeg har bilder av en irsk magedanser ;D ;D )

Ja de bildene ja, var du som hadde dem ja, husker det nå. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rett og slett knallartig. DET VAR SÅ UTROLIG GODT Å HA EN SKIKKELIG HAPPENING - OG DET ENESTE SOM FANTES RUNDT DEG VAR FLUEFISKERE.

Artig fest, koselig å bare surre rundt i elva sammen med andre uten noe fiskepress. Så vidt jeg vet tok alle fisk??? Artig å prøve forskjellig utstyr (ble imponert av det tusenkunstner Kalle hadde smidd fram med hendene) Artig å klype i andres fluebokser. Nyyyyydelige kulinariske nytelser fra Ruffen (husk jeg skylder deg penger - må overføres) Ikke visste jeg at stokkisen gjorde seg så godt som vokalist heller - håper på et injurierende videoklipp her).

Og ja.... jeg har booket hele syv hytter neste år.. samme sted - samme helg! Bare å hive seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke akkurat edruskapsnemda som besøkte Trya Camping denne helga, og jeg må si jeg ble mektig skuffet over å se hvor lettvint det var for mange å ty til flaska i skuffelsen over småfallen harr  :o

Selv prøvde jeg gjentatte ganger å mane til måtehold, men her måtte til og med Dry-dip'en gjemmes, om ikke den skulle gå ned på høykant også  ;D

[attachimg=1]

Gutten i røyken  ;D :

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

post-448-1394988211891_thumb.jpg

post-448-13949882119249_thumb.jpg

post-448-1394988211967_thumb.jpg

post-448-1394988212013_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...