Gå til innhold

Høsttreffen 2010 - et dypdykk


Eirik Rusten

Anbefalte innlegg

På koppang selger de tørrflue-impregnering på 10 liters-kanner, og det ble fort dannet spleiselag  :D :

[attachimg=1]

Robban var den eneste som hadde med dama si, og jaggu var a fin  ;) :

[attachimg=2]

Selv diskusjonene om tørt v/s nymfe gikk rolig og vennskapelig for seg  :o :

[attachimg=3]

post-448-1394988212055_thumb.jpg

post-448-13949882121001_thumb.jpg

post-448-13949882121331_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Erik Eikre

~ i skuffelsen over småfallen harr  :o

Småfallen? Hvor? 41.gif

Takk for en trivelig helg alle sammen! Savna litt oppvisning fra Sjølvaste, men ellers en strålende opplevelse. Litt treigt fiske klarte på ingen måte å kjøle ned stemningen. Snarere tvert imot! nahrung002-001.gif

Og til dere som ikke var der: ptt.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Det nederste bildet Lars, der er det enighet om nymve vs tørt, det er ikke det som er problemet.

Det sleske gliset på individet til høyre viser klart at vi er inne i fasen "Hvordan tuske til seg en billig Fario, nå har jeg sjansen !"   :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud...dette får selv Countryfestivalen på Vinstra til å fremstå som edruelig!!  ;D

Vel, det var flere gode grunner for å ty til flaska her . . . Helt "uanmeldt" dukker det feks opp ei jente som etter ett års kasting med fluestang kastet fletta av brorparten av oss, og slikt hjelper jo ikke akkurat på selvtilliten  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud...dette får selv Countryfestivalen på Vinstra til å fremstå som edruelig!!  ;D

Vel, det var flere gode grunner for å ty til flaska her . . . Helt "uanmeldt" dukker det feks opp ei jente som etter ett års kasting med fluestang kastet fletta av brorparten av oss, og slikt hjelper jo ikke akkurat på selvtilliten  ;D

Kvinnfolk har generellt en mye bedre rytme og følsomhet innebygd i kroppen enn det vi har. Derfor er de ofte dyktige fluekastere og tar det mye lettere enn oss. Heldigvis har de ett dybdesyn som fulle menn, med resultatet at vi fisker fletta av dem  8);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et godt eksempel av hva som skjer når en gjeng med godt aldrende menn får to dager fri fra konene sine..... Alle blir pluss minus 14 år til sinns :)

Hadde glidd rett inn der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra fisket. Glenn tok pers

Det forklarer jo hvorfor han var så utrolig høy på pæra resten av helga . . . Mannen var nesten ikke å snakke til på lørdag, da han prioriterte å sole seg i sin egen fortreffelighet  ;D

Vi hørte forsåvidt hylet fra snella hans et godt stykke opp i elva, men regnet med han hadde kroket en skadeskutt elg i bakslengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra fisket. Glenn tok pers

Det forklarer jo hvorfor han var så utrolig høy på pæra resten av helga . . . Mannen var nesten ikke å snakke til på lørdag, da han prioriterte å sole seg i sin egen fortreffelighet  ;D

Vi hørte forsåvidt hylet fra snella hans et godt stykke opp i elva, men regnet med han hadde kroket en skadeskutt elg i bakslengen.

Det var en herlig fight med den Lars...Skal bli tøft for deg og slå den..  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra fisket. Glenn tok pers

Det forklarer jo hvorfor han var så utrolig høy på pæra resten av helga . . . Mannen var nesten ikke å snakke til på lørdag, da han prioriterte å sole seg i sin egen fortreffelighet  ;D

Vi hørte forsåvidt hylet fra snella hans et godt stykke opp i elva, men regnet med han hadde kroket en skadeskutt elg i bakslengen.

Det var en herlig fight med den Lars...Skal bli tøft for deg og slå den..  ;D

Det har jeg for lengst innfunnet meg med, Glenn . . .  ;D Nå venter jeg bare på boka, og vil heller ikke bli nevneverdig overrasket om vi får se deg som gjest hos Skavlan, hvor du forteller om den heroiske kampen.

Skal sies at jeg fikk en "helt grei" harr selv, om ikke like bred over ryggen som din. Dermed forsvant min gjennom ei nettmaske i håven, og krokfestet glapp. Burde lånt håven til Eikre, vi  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra fisket. Glenn tok pers

Det forklarer jo hvorfor han var så utrolig høy på pæra resten av helga . . . Mannen var nesten ikke å snakke til på lørdag, da han prioriterte å sole seg i sin egen fortreffelighet  ;D

Vi hørte forsåvidt hylet fra snella hans et godt stykke opp i elva, men regnet med han hadde kroket en skadeskutt elg i bakslengen.

Det var en herlig fight med den Lars...Skal bli tøft for deg og slå den..  ;D

Det har jeg for lengst innfunnet meg med, Glenn . . .  ;D Nå venter jeg bare på boka, og vil heller ikke bli nevneverdig overrasket om vi får se deg som gjest hos Skavlan, hvor du forteller om den heroiske kampen.

Skal sies at jeg fikk en "helt grei" harr selv, om ikke like bred over ryggen som din. Dermed forsvant min gjennom ei nettmaske i håven, og krokfestet glapp. Burde lånt håven til Eikre, vi  ;D

Hehe Sto faktisk å så på at eikre fikk en harr som var så stor at han hadde problemer med å få den oppi hoven :o Både hode og halen stakk opp av hoven når den lå oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...