Gå til innhold

Henning og Terese på fisketur. Bomtur, med bilder.


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

Drassa med meg Terese til vannet nå i kveld. Var så spendt på om det var no liv, så måtte bare inn.

Vak var det, mygg var det, frosk var det, men vi fikk ingenting.

Jeg hadde myggen liggende midt i vaket flere ganger, men fikk de ikke til å ta. Er ikke flink nok :)

Men herregud for et vær :D Det ER VÅÅÅR :)

Kliner ut noen bilder.

Dette ble jæklig blått, vet ikke hvorfor, men gadd ikke redigere bildene :)

5632001591_518642a1a0_z.jpg

Vak :)

5632004283_0d23ac85dd_z.jpg

Vannkast, spey.

5632591342_cd6ff5b052_z.jpg

terese :) Med blitz og motlys. Og pen snelle :)

5632593190_6da69271a9_z.jpg

Terese kaster. Siræva i mi reservebukse :)

5632015487_caa96d2e3e_z.jpg

Reklame :)

5632594568_789474a0a9_z.jpg

5632018505_b6f8e67c03_z.jpg

5632013859_d88a06c2c9_z.jpg

Hyggelig tur, fint vær, men lite fisk. Ikke bra. Tar de igjen en annen dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun Terese var mye finere på bilder enn deg, Henning  ;D Vi får litt the beauty and the beast- følelse her, ikke sant, Sigve?  ;D

Neida, kjempeflotte stemningsfulle turbilder, kamerat. Fortsett slik utover sommeren.  :) Og så knallbra at du har fått med dama ut på fluefiske. Det synes jeg er respect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Godt å se skikkelige turbilder igjen!

Takker Henning!

Fine sneller var det også  8)

Jan

Takker for den Jan :)

Snellene er flotte de. Litte tull med de er det også :)

Tar du med tøtta til rena?

Tror ikke det. Vet ikke om interessen er HELT der enda. Men skulle det vise seg at fluefiske er dritmorro, sånn etter en stund, så skal hu jaggu få være med visst hu vil. :)

Flotte bilder Henning og Terese, synst Terese har fine kast allerede eg, er nok ikkje lenge før

ho fisker rævva av deg :)

Bjørnen.

Det hadde vært kult det, men er ikke så sikker på om det skjer denne sommeren. Må nok ha noen timer til før hu tar deg igjen på kasting.........åsså en hel haug før hu tar igjen meg :D

Kanon med vår ja ;D BTW! Kjøp mindre vadere til dama Henning ;)

Reservebuksa mi :) Litt sånn baggy :) Men noe må hu da bruke. Når hu sier " OYY, ET VAK!" når vi kjører bil, skal jeg gå RETT å kjøpe vadebukse til henne :) Og den skal være like tight og fin som din.

kjerringer bruker å bli feite pver rævå, kjøp så de har å vokse i!

Har mine sterke tvil til dette nett her Staffan :) Men JEG blir feit. Det er hevet over en hver tvil. MEn med det kostholdet (idiotisk sunn mat) som Terese lever av, er det ikke mulig. Men med mitt, er det FULLT mulig :D

når de er 45 er de begge feite, og sitter og peser utenfor campingvogna i lik joggedress!

:D

Jeg synes hun Terese var mye finere på bilder enn deg, Henning  ;D Vi får litt the beauty and the beast- følelse her, ikke sant, Sigve?  ;D

Neida, kjempeflotte stemningsfulle turbilder, kamerat. Fortsett slik utover sommeren.  :) Og så knallbra at du har fått med dama ut på fluefiske. Det synes jeg er respect.

Rart du sier det Andrè :) Har tenkt samme tanke selv :) Om deg altså.

" Hva faen gjør han med den dama der". Den dama, og så pen datter, så har jeg lurt på hvem som er postmann i distriktet, og hopper ut av hekken når du er på fisketur :D :D

Enten det, heller så er du en relativt hyggelig kar.......... Ender nok opp med den løsningen :)

Bildene er sånn så som så, da de bare er croppet og overført til jpeg. Men kult med kamera på tur, og gøy at Terese liker å være med på tur :) Er litt lettere å komme seg til vannet da for å si det mildt.

Gleder meg til det kommer bilder fra deg, når sesongen er i gang :)

Takker for flotte tilbakemeldinger folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Hyggelig rapport og så blankt og fint vann da. Tipper dere hadde det utrolig kjekt.

Det som imponerte meg mest er hvis du ser på nederte bilde at du ikke slutter å fiske selv om du skal til å drite.

Hehe, var litt vanskelig å se flua må du vite :)

En cdcmyggen i str 20 er ikke lett å se på det JØØKLIGE holdet den låg på. 40 meter pluss liksom....skulle likt å se at du klarte å se den på det holdet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! Herregud så deilig med åpent vann og myggvakende fisk.

Ikke lett å se de myggene på langt hold, nei. Pleier å legge inn en tynn liten vinge, nærmest et slør, av organza eller antron - det reflekterer lyset og blinker litt i sola. Da ser man lettere flua på lengre hold under gode lysforhold.

Og ja, hun er hakket mere fotogen enn deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder Henning. Og godt du tar "mobbingen" med fatning  ;D

Selv tørr jeg ikke legge ut bilde av dama og meg. Da snakker vi beauty and the beast da!!  :o:D

Mye fine bilde redigerings programmer for tiden da, bruker det selv da jeg må kvitte meg med dobbel hake etc  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...