Gå til innhold

Tom Larsen med 38 meter i klasse #5


Robert Rønne

Anbefalte innlegg

Tusen takk, alle sammen!  :)

Etter innledende omgang, var jeg allerede kjempefornøyd med dagens utbytte, en finaleplass. Og etter å ha sett Tom Andre, Mathias og Stein innlede med sterke 35, 36 og 36 meter i regnværet i finalen, så trodde jeg ikke det var stort å gjøre. Lykken var heldigvis langt bedre enn forstanden, for det kastet på 38 meter tror jeg er noe av det beste jeg noensinne har gjort med 5'ersnøre!  ;D ;D

Robert, i Ørret lengde kan vi bare bruke SA ED #5 (den oransje på 36 meter). Det er samme regler som i Trout distance på Fagernes i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Hmm... 38 meter... 20 + 18... 27,4 (normalt snøre i 100% strekk) + 10,6 meter. Altså 30 meter pluss 8 til. Og nest lengste på 35,5 meter i finalen. Tom brukte altså bare to kast på å nå hele 73,5 meter. Og tar man med hans lengste kast i innledende så blir det 109 meter på tre kast! Det er så sjukt at til og med -Lars- får problemer med å skryte på seg noe sånt - på fire kast (altså ett mer). Og bare for å ha sagt det, så virker det som om Tom forsøker å dempe prestasjonen noe og skylde på beste treff noensinne. Kan godt hende det Tom, men du ledet allerede (sammen med Jarle) etter innledende. Så du var tydeligvis best uansett treff. Og da er det like fortjent som det er imponerende.

Tina Mengkroken er det ikke stort annet å si om enn  :o

Og presisjonen til Stein Grønberg er litt i drøyeste laget for en stakkar - 54 poeng i finalen! Like ille som Barcelona i går det.

Helga Gresaker hadde omtrent 3 ganger så mye poeng i presisjon som jeg antagelig ville fått til med full konsentrasjon og trening i 5 år. Til sammen.

Gratulerer Tom!

Gratulerer Tina!

Gratulerer Stein!

Gratulerer Helga!

Van(n)vittig bra prestasjoner! 9.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny S

Det var mange gode resultater fra Tønsberg i dag.

Gratulerer så mye til:

Harald Økern Jensen som Norgesmester i sjøørret lengde med lengste kast på 47,5 meter!

Tina Mengkroken som Norgesmester i sjøørret lengde med lengste kast på 36 meter!

Anita Strand som Norgesmester i laks lengde med lengste kast på 47 meter!

Mathias Lilleheim som Norgesmester i laks lengde med lengste kast på 65 meter!

aaapplaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...