Gå til innhold

Tarpoon fra Bellyboat


Atle L

Anbefalte innlegg

Det er sånn man bare gjør om man har et sterkt ønske om å bli spist levende av både haier og krokodiller  :P

he he satt å tenkte på akkurat det samme når jeg så den ;D Trur jeg hadde hatt en del merkelige tanker i hodet dersom det hadde vært meg som satt å duppet idet strøket der ;D Føler meg litt tryggere med nøkken i våre skogsvann ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"og krokodiller"

Bli heller med til Botswana på fluefiske etter Tigerfish - hvis du ønsker spenningen  med krokodiller  ;)

Særlig hvis du ønsker å vade  :D

Nei takk!  :D

Blir liveredd hvis jeg ser en frosk mens jeg er ute med bellyen jeg... 

En gang kjente jeg til og med noe under føttene mine, mens jeg padla rundt i nordmarka. Da freste jeg inn på land og beina opp på den høyeste åsen  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"og krokodiller"

Bli heller med til Botswana på fluefiske etter Tigerfish - hvis du ønsker spenningen  med krokodiller  ;)

Særlig hvis du ønsker å vade  :D

Nei takk!  :D

Blir liveredd hvis jeg ser en frosk mens jeg er ute med bellyen jeg... 

En gang kjente jeg til og med noe under føttene mine, mens jeg padla rundt i nordmarka. Da freste jeg inn på land og beina opp på den høyeste åsen  :rolleyes:

Nøkken? :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"og krokodiller"

Bli heller med til Botswana på fluefiske etter Tigerfish - hvis du ønsker spenningen  med krokodiller  ;)

Særlig hvis du ønsker å vade  :D

Nei takk!  :D

Blir liveredd hvis jeg ser en frosk mens jeg er ute med bellyen jeg... 

En gang kjente jeg til og med noe under føttene mine, mens jeg padla rundt i nordmarka. Da freste jeg inn på land og beina opp på den høyeste åsen  :rolleyes:

Nøkken? :o :o

Nei fysj!!! Tørr ikke tenke tanken en gang. Eller enda værre, noe sjøgress  :o 

Nei nå begynte jeg å skjelve og svette i hendene ... Flott! nå får jeg sikkert ikke sove i natt heller  :'(

Men det er serr litt scary å padle rund alene i bellybåt... Hva hvis du vikler foten inn i noe dritt på bånn, og så begynner båten å lekke. Så får du lua ned over øynene. Og så får du panikk. Så surrer du fluesnøre rundt hendene. Og så drukner du. Eller i verste fall knekker stanga  :o

Vebjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fysj!!! Tørr ikke tenke tanken en gang. Eller enda værre, noe sjøgress  :o  

Nei nå begynte jeg å skjelve og svette i hendene ... Flott! nå får jeg sikkert ikke sove i natt heller  :'(

Men det er serr litt scary å padle rund alene i bellybåt... Hva hvis du vikler foten inn i noe dritt på bånn, og så begynner båten å lekke. Så får du lua ned over øynene. Og så får du panikk. Så surrer du fluesnøre rundt hendene. Og så drukner du. Eller i verste fall knekker stanga  :o

Vebjørn!

Risikoanalyse på ett meget høyt nivå!!  8);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...