Gå til innhold

Fluestenger jeg / vi angrer på at jeg har solgt / gitt bort


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

http://www.tomsutcliffe.co.za/pete-briggs/227-don-phillips-the-everett-garrison-of-the-space-age-fly-rod

http://www.tomsutcliffe.co.za/pete-briggs/224-don-phillips-solid-boron-fly-rods

har du noen? Don Phillips stenger var laget av 100% boronfiber som ble lagt etter lengderetningen av langs med  en pianostreng..... stanga hadde nysølvholker......Disse ble ikke produsert i mengder. Så absolutt noe å anskaffe seg.... pass på at disse stengene er for mye brukt, for da blir de slappe. Legg merke til diameteren på stanga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke komme på noen jeg angrer nevneverdig på at jeg har kvittet meg med. Ikke fordi det ikke har vært gode stenger, men fordi de da har vært overflødige, eller blitt erstattet med andre gode stenger.

Lettere å komme på stenger jeg har angret på at jeg har kjøpt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

10 Sage SP, 1 klasse 0 SPL og 3 RPLXi :) Samt flere RPL+ og et par GRII tohånds.-.. Takk og lov for at det fylles opp med andre godsaker fra Eikre. God trøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke solgt så mange "gullstenger",men utenfor Malta ligger det en Hørgård Lillemor,som jeg var med på å bygge selv.Den havnet der etter at en klønete kvartermester skulle demonstrere hvor flink han var.Med snelle fra Hardy,og silkesnøre,forsvant hele greia til sjøs i en ikke for kontrolert baksleng.Han betalte riktignok for fadesen,men noen ny stang og snelle ble det ikke,var mye billig øl å få på Malta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg solgte min første fluestang. Ei Hørgård Brownick. Jeg har kjøpt den tilbake i knekt tilstand! Ellers har jeg solgt utrolig lite meningsfullt utstyr...liker det ikke!

Forøvrig brandt alt jeg hadde av fiskeutstyr opp for 18 år siden. Der var det fem Hardystenger jeg gjerne skulle hatt på veggen i dag :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Angrer på at jeg solgte min første fluestang. Ei Hørgård Brownick. Jeg har kjøpt den tilbake i knekt tilstand! Ellers har jeg solgt utrolig lite meningsfullt utstyr...liker det ikke!

Forøvrig brandt alt jeg hadde av fiskeutstyr opp for 18 år siden. Der var det fem Hardystenger jeg gjerne skulle hatt på veggen i dag :( :(

Var det Hørgård som hadde brownick ? Det har jeg faktisk glemt. Jeg hadde Brownick i -84 eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...