Gå til innhold

<< GULLKROKEN 2012 >>


Ole Johnny

Anbefalte innlegg

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Utrolig lite markedsføring både før og etter dette arrangementet..

Hei Pål, hvis du ikke har fått med deg markedsføringa av Gullkroken 2012 så veit jeg ikke helt hvilke kanaler du frekventerer i annet en fluefiskesiden (Rune hadde forøverig fått PR skriv og billetter til utdeling til FFS, at han ikke valgte å gjøre noe med det er utenfor vår kontroll).

HOOKED, VAK, Fiskersiden, DittFiske, NJFF, Jakt&Fiske, Alt Om Fiske har alle skrevet om arrangementet før selve dagen. Egen Facebook side, egen nettside, tweets og instagram. Billettene ble revet bort, så noen har tydeligvis fått det med seg.

Juryen ble annonsert på Gullkroken og var frem til det anonym av naturlige årsaker. Blir publisert senere på www.gullkroken.no

Pressebilder er sendt til Scanpix - vi sitter nå å lager de siste offisielle bildene samt video.

Nå er det søndag og guttungen sjuk, så vi får ta det litt innimellom.

Have a good one

Mvh

Bernt

HOOKED

Arrangør av Gullkroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, oppriktig talt, dette var et godt initiativ. Det eneste jeg reagerte på var liten omtale av nominerte, og fraværet av juryens begrunnelse ved utdeling. Ble ikke tilstrekkelig kjent med vinnerne og det de har utrettet. At fluefiskesiden ikke var nominert mener jeg fortsatt er absurd. Ikke minst med tanke på hvordan siden inviterer til deltagelse gjennom fluedatabase, fangst og fototråder. Nye miljøer gjør mye bra, men de har et stykke igjen.  Men, men, nye muligheter i 2013. Selv er jeg som nevnt godt fornøyd med fangsten.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lite markedsføring både før og etter dette arrangementet..

Hei Pål, hvis du ikke har fått med deg markedsføringa av Gullkroken 2012 så veit jeg ikke helt hvilke kanaler du frekventerer i annet en fluefiskesiden (Rune hadde forøverig fått PR skriv og billetter til utdeling til FFS, at han ikke valgte å gjøre noe med det er utenfor vår kontroll).

HOOKED, VAK, Fiskersiden, DittFiske, NJFF, Jakt&Fiske, Alt Om Fiske har alle skrevet om arrangementet før selve dagen. Egen Facebook side, egen nettside, tweets og instagram. Billettene ble revet bort, så noen har tydeligvis fått det med seg.

Juryen ble annonsert på Gullkroken og var frem til det anonym av naturlige årsaker. Blir publisert senere på www.gullkroken.no

Pressebilder er sendt til Scanpix - vi sitter nå å lager de siste offisielle bildene samt video.

Nå er det søndag og guttungen sjuk, så vi får ta det litt innimellom.

Have a good one

Mvh

Bernt

HOOKED

Arrangør av Gullkroken.

Hei, Bernt, og gratulerer med et flott gjennomført arrangement. Det var fullt hus og stinn brakke på Riksscenen, og at det går an å samle så mange fiskere og ildsjeler på en plass er moro! Håper dette blir en årlig greie, for dette var moro  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Bernt, og gratulerer med et flott gjennomført arrangement. Det var fullt hus og stinn brakke på Riksscenen, og at det går an å samle så mange fiskere og ildsjeler på en plass er moro! Håper dette blir en årlig greie, for dette var moro  <<l

Hei André! Var skikkelig gøy - og for min egen del opplevde jeg høy stemning fra start til slutt ^^

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lite markedsføring både før og etter dette arrangementet..

HOOKED, VAK, Fiskersiden, DittFiske, NJFF, Jakt&Fiske, Alt Om Fiske har alle skrevet om arrangementet før selve dagen. Egen Facebook side, egen nettside, tweets og instagram.

Pål følger ikke med på sånt, han kan og vet alt fra før  :P Så når Pål sier det er dårlig markedsført så et det det  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Bra argument. Sa ingenting om at jeg ikke hadde hørt om det.... Men det er jo jævli hyggelig av deg å sleng sånn drit.... Voksent... Må være deilig å være anonym. Nei jeg kan ikke og vet ikke alt, men det må være lov å ha meninger... Vært med på et og annet innen fluefiske og foreninger jeg å serru...

Ps. Er medlem i flere foreninger, og faktisk visste ikke brorparten av medlemmene om dette arrangementet i det hele tatt...

Men godt tiltak, og det blir sikkert bedre og bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Som jeg skjønt det så var det vel opp til en hver å nominere? Har noen av dere nominert FFS? Jeg nominerte Vak, men det er jeg sikker på at flere gjorde. Er enig i at FFS er Norges desidert matnyttigste fluefiskesider. Ikke spør meg hvorfor jeg ikke nominerte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er daglig innom både denne nettsiden og fiskersiden. Må vel si meg enig med dem som mener at denne siden burde vært med. Det jeg skriver om passer egentlig ikke på et rent fluefiskeforum men jeg synes det er mange fornuftige tilbakemeldinger å få fra "trangsynte" fluefiskere. Fisker selv stort sett med flue bare så det er sagt.

Mere variert på fiskersiden med hensyn til typer fiskeredskap men siden er dermed ikke bedre. Stemmer ikke at det er veldig få som skriver på den. Husk nominasjon neste år.

Friluftsfjorden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en SMS her nå, som bekrefter min mistanke om at jeg ved en inkurie, som nok skyldes en lang og slitsom uke på jobb, klarte å sammenblande to arrangementer som fant sted samme kveld, i nærheten av hverandre. Jeg gjorde imidlertid god figur også på arrangement #2, og bare en gammel kneskade stod i veien for at jeg kom hjem med nysignert fotballkontrakt. Bittert å måtte si nei til sign on fee, men penger er ikke alt her i livet. Avsluttet arrangementet med solofremføring av sangen "Du skulle kjøpe deg en tyrollerhatt, for da vet jeg at, jeg setter i et skratt". Utviklet seg til massiv allsang. Ja, for en kveld :-)

Men, nå begynner jeg å bli lei av meg selv, og er nok ikke alene om det ;-)

Tastet på Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at fiskersiden.no var nominert.. Der er det vell omtrent fem som skriver jevnlig… Hjelper nok at siden driftes av arrangøren!

Til info satt selvsagt ikke arrangøren i juryen. Og som nevnt tidligere her har folket hatt all verdens mulighet til å nominere og tipse juryen.

Nå gidder jeg snart ikke engasjere meg mer i fluefiskesiden - her har det dessverre vært bra overvekt av oppgulp og galle fra enkelte.

Bernt

HOOKED / Fiskersiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Det er jo beklagelig. Understreker at mitt spørsmål om jury var av ren nyskjerrig karakter, og kommentarer om markedsføring var konstruktivt ment. Som fluefisker frekventeres kun kanaler som omhandler dette. :)

Pa. Jeg både nominerte og stemte, og kan bare beklage at det ikke var biletter igjen..

Håper på plass neste år.

Som du sikkert la merke til fikk jeg drit slengt etter meg jeg også..... Ikke første gangen her for å si det sånn...... Det er oftere en underliggende pissekonkurranse enn det er hyggelig. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en del merkellig kritikk her. Trur vi fluefiskere må få opp øya og innse at vi er et lite miljø. Det er fortsatt flere som fisker med haspel og annet utstyr folkens! Og med tanke på det er det fantastisk at så mye fluefiske gikk igjen både i priser og nominasjoner. Ettersom dette antageligvis blir et årlig tema, trur jeg jurien har lagt vekt på hva de nominerte har utført nettop i år. Fluefiskesiden burde fått en pris, men ikke årets nettside. En hederspris hadde vært bedre.....

Synes hele opplegget var fantastisk! Å klare å lage et sånt opplegg med de middlene er ufattelig bra! Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en Ole Håkon Heier vant årets ferskvannsfisker. Hvem er han? Ikke frekt ment eller noe kritikk inne i bildet overhodet her nå.  :) Ble bare veldig nyskjærrig. Er det en som skriver i noe eller?

Edit: Googlet og fant. Han er vel en kjent personlighet på Østlandet.

Edit nr to: Han fisket jaggu mye rart <<l Hehe litt morro med slike "gærninger"(posetivt ment) da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

Interessant at fiskersiden.no var nominert.. Der er det vell omtrent fem som skriver jevnlig… Hjelper nok at siden driftes av arrangøren!

Til info satt selvsagt ikke arrangøren i juryen. Og som nevnt tidligere her har folket hatt all verdens mulighet til å nominere og tipse juryen.

Nå gidder jeg snart ikke engasjere meg mer i fluefiskesiden - her har det dessverre vært bra overvekt av oppgulp og galle fra enkelte.

Bernt

HOOKED / Fiskersiden

Hei Bernt

For å komme evt videre skittkasting i forveien benytter jeg muligheten til Å RETTE EN STOR TAKK til dere som orker å legge tid å ressurser på et slikt arrangement som er ment som en hyggelig gest til alle fisker (uansett om du fisker med flue eller ikke)!

Jeg får vondt langt inn i ryggmargen når jeg ser på en del av denne kritikken......................................!!!!!!

Jeg hadde ikke anledning til å ta turen i år, men til tross for min bostedsadresse sånn ca midt på fjøla er jeg 100% sikker på at en tur nedover hadde vært überhyggelig! Neste år tror jeg jaggu jeg setter meg i bilen og tar en tur.... <<l

Og (med fare for å kaste bensin på bålet) som en liten kommentar regner jeg med at besserwissere og drittslengere hiver seg rundt og lager et MYE bedre arrangement til neste år..... ;)

Mvh

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gi dere nå. Det handler ikke om ccs eller kasteteknikker så hvorfor krangle om dette?

Det eneste som jeg vil kritisere gullkoken for er at ikke JB fikk pris for årets mest oppmerksomhets-søkende fluefisker.  ;D

Haha der fikk han litt igjen.

Hadde garantert gått på dette hvis jeg hadde vært i området og fått tak i billett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det virket som et kjempefint initiativ jeg, og moro å se at andre enn jeg vinner noe en gang iblant, også  <<l

Naschspielet var nok mest interessant, men selvfølgelig må man ha med full pakke når man først er der . . . Neste år får vi booke oss inn på hotell og bli med å skape litt stemning, Ruffen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...