Gå til innhold

Fluefiskesiden treff


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Gjest Jostein Berg

Det høres utrolig morsomt ut å få treffe en gjeng med likesinnede. For meg som "bare" fisker alene, vil det sosiale aspektet være viktig. Hvor det skjer er ikke så viktig, selv om jeg har bikket alderen som gjør det OK å overnatte i hytte, selv om dette stort sett har med tykkelsen på liggeunderlaget å gjøre!

 

Det høres så morsomt ut dette her, at jeg legger igjen flueboksene hjemme, så kan jeg heller skravle og drive kastetrening! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre
Kan jeg foreslå to turer 8-[ til sommeren?

En vulgatatur i juni' date= og en Hemsilatur på høsten når det er mindre folk?

Da får de som ikke kan én av gangene en sjanse allikevel..[/quote]

Blir visst en sommer utenom det vanlige for deg.

 

Først en vulgatatur med fluefiskesidens medlemmer. Så en treningstur til Førde med NM-lagene til fluefiskesiden. Deretter skal du banke livsskiten av VM-gutta i selve NM, for så å avslutte med å sitte ved Hemsilas bredd og mobbe noen av oss på vår egen hjemmebane. Og jammen er du frekk nok til å sørge for at det blir nok av tilhørere også. :D:D:D

 

Kan jo opplyse om at det finnes mange fine fiskevann i Hemsedal også. Og Grøndøla. Ikke glem det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir visst en sommer utenom det vanlige for deg.

 

Først en vulgatatur med fluefiskesidens medlemmer. Så en treningstur til Førde med NM-lagene til fluefiskesiden. Deretter skal du banke livsskiten av VM-gutta i selve NM' date=' for så å avslutte med å sitte ved Hemsilas bredd og mobbe noen av oss på vår egen hjemmebane. Og jammen er du frekk nok til å sørge for at det blir nok av tilhørere også. :D:D:D[/quote']

 

laugh.png' alt=':lol:'> hehe..

Hadde helt glemt de NM-greiene jeg. Når det gjelder resultatene av de, så blir det vel heller slik at jeg vil drite meg så voldsomt ut at jeg ikke tør fiske mer i Hemsedal i frykt for å bli mobbet hvis jeg viser meg... laugh.png' alt=':lol:'>

 

Men apropos NM.. Har aldri fisket i Førde!! :shock:

Kanskje vi skulle lagt treffet dit (Jølstra) for å rekognosere litt, og testfiske litt før NM? Det er jo så mange her på siden som nå har forpliktet seg til å stille opp, så det må da være en god løsning? :twisted: laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært utrolig artig.... men 1. Juli må jeg dessverre gifte meg :shock: ............og tviler på at madammen godtar fluefisketur til Hemsedal som bryllupsreise....

Ikke mulig å ta det litt før' date=' slik Rune foreslo?[/quote']

 

Sitater av Lars Lenth (tørrfluelandet 2)

"Jeg tror aldri jeg skal gifte meg"

"kanskje jeg også kommer til å gifte meg en vakker dag, i slutten av januar"

 

 

 

laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg foreslå to turer 8-[ til sommeren?

En vulgatatur i juni' date= og en Hemsilatur på høsten når det er mindre folk?

Da får de som ikke kan én av gangene en sjanse allikevel..[/quote]

 

Høres ut som et kjempeforslag for meg, stiller gjerne på begge dersom det lar seg gjøre. Er d sånn at alle dere andre kjenner hverandre fra før eller treffes dere bare her inne? Noen ganger virker dere svært så familiære.... :D

Må vel si at dersom jeg hadde vært nødt til å velge mellom alternativene, så hadde det generert noen våkenetter.....

Ja takk, begge deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at dette er et veldig god ide, selv om jeg kanskje ikke får mulighet til å stille. Blir kanskje en litt for travel sommer på meg.

 

Men skulle jeg få anledning, så heller jeg litt over til Flemming sitt forslag, ser for meg at det blir noe mindre sosialt med hytter langs Hemsila. Men når det er sagt; det er (nesten) alltid hyggelig å fiske i elv.

 

Spørsmålet er vel om noen vil oppgi et godt fiskevann.... Blir ikke samme sjarmen hvis vi samles rundt et tusenbrødretjern....

 

Mvh

Gulars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

God ide.

 

Vi bør legge en eventuel hemsil tur i en periode det ikke er alt for stort fiskepress, elva er vel belastet nok som det er vi burde kansje vurdert andre elver med mindre fiskepress feks halingdalselva . det hadde også vært flott med en vulgata tur :D det hade vert morsomt å fått sett en av de store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok for bortskjemt, så elv, hytte og pub høres mest fristende ut for meg. Telt, stille vann og bæsje i skogen - ikke fullt så fristende laugh.png' alt=':lol:'> .

 

Hvis vi spikrer det ved å sette opp et program med faste tider bør det ikke være noe stort problem. De som da ikke klarer å holde tidene røper bare en ting: de er ikke vant til å få fisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var kanskje litt negativ til Hemsila i starten. Så for meg null sosialt samvær.. :cry:

 

Jeg liker ikke å fiske i klynger, men vi kunne jo lagt turen til Hemsedal og satt opp samligstider som f.eks: felles lunsj, middag, utstyrstesting, pub på kvelden m.m, slik Tore foreslo.. Hvis en av annonsørene her på forumet vil stille med utstyr, så er jo også det interressant, er det ikke?

 

Nei, nå ble jeg usikker gitt. Ga nok feil stemme i avstemningen... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vingler jo så mye at en skulle tro du stemte rødt til stortingsvalget laugh.png' alt=':lol:'>

laugh.png' alt=':lol:'> Hehe.. Å nei du! Synes derimot det er viktig å belyse en så ekstremt viktig sak som "hvor vi skal reise på fisketur" fra alle vinkler og ståsteder før jeg tar en endelig beslutning.

 

En politisk utredning som dette tar ofte tid, og jeg regner med å ha et svar jeg kan stå for i slutten av april (hvis partiet FFS støtter meg da)... laugh.png' alt=':lol:'>

 

 

(FFS=Fluefiskesiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laugh.png' alt=':lol:'> Hehe.. Å nei du! Synes derimot det er viktig å belyse en så ekstremt viktig sak som "hvor vi skal reise på fisketur" fra alle vinkler og ståsteder før jeg tar en endelig beslutning.

 

Nå er ikke jeg en erfaren politiker, men det å belyse en sak fra alle vinkler, burde man kanskje ikke gjøre via media? laugh.png' alt=':lol:'>

 

 

Håper dere kommer frem til noe konstruktivt. Jeg kommer om jeg har mulighet!

Om noen skulle rase forbi Bjerkreim en eller annen gang, er det bare å ta kontakt for utfyllende guding av ørretvann\elv og eller laksefiske...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Alle kan jo reise til den lille elva som Tmags fisker i i "sin" del av ØRRETJAKT!!

Hadde ikkje det vert morro? :D:D:D

Og det er sikkert heilt greit for han og...................... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok klare å overtale den godeste Leif Morten til å bli med på disse utfartene. Eneste hindring er at jeg er bedt i bryllupet, men kanskje vi kan organisere en formell vielse ved elvebredden med en fluefiskeglad prest? laugh.png' alt=':lol:'>

Noen med teologisk bakgrunn her? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...