Gå til innhold

PetitJean sier: Ikke mer enn 5 min PR flue...


Skævvens_Mann

Anbefalte innlegg

Men nettopp nuuu Larse-nusse-bass må jeg gjøre noe mer spennende

enn å lese dine slappe innlegg. Jeg må gjøre litt husarbeide. 

Bær over med meg.... :-)

 

Kanskje plenen trenger å klippes?  Eller at det er behov for å fjerne løv fra takrennene?  Garasjen kan sikkert alltid trenge en ryddings?  Har du skiftet hjul på bilen?  Du har sikkert en masse oppgaver som burde hatt større prioritet akkurat nå, hvorfor ikke gyve løs på alle sammen med en gang?  Mange mener det er viktig å vaske hageslangen innvendig, eller bendsle barnålene på edelgrana før kulda setter inn.  Det tar litt tid, så du burde sette i gang straks!  Meldt kuldegrader allerede om 14 dager, og det er mange barnåler å rekke over.

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. HUNK, eller HULK, hva du nå enn liker å kalle deg.

 

Kan du for en gang skyld prøve å være litt seriøs?

 

Du hadde vært søt om du prøvde.....

 

Eller er du sengekompis med noen her inne....? :-)

 

Og ikke si at jeg begynte, det var det du som gjorde....

 

Hva i svarte er dette for innlegg? Ikke seriøs?? Sengekompis?? Fy flate.

Det er du som klager på at folk kommenterer den tøvete betegnelsen "bankers" flue, og omtrent kaller folk for tomsinger med nedsatte sjelsevner. Siden du selv har definert hva en "bankers" flue er så siterer jeg deg, slik at du kanskje innser at din definisjon nr 2 kommer i konflikt med den første. Og så kommer du med noe slikt? Du er jo langt ute på viddene, menneske. Nå skal jeg se om det faktisk går an å blokkere deg så slipper jeg å lese flere av innleggene dine, og kanskje igjen får en positiv opplevelse av forumet.

  • Lik 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig mye relevant i denne tråden..., men den handler jo bl.a. om rævhåra til ei gås, så det er vel kanskje ikke så rart det sklir ut når det er diskusjonen blandt noen mannfolk.

Merker når jeg binder at jeg deler opp etter hva jeg fisker med, eller om jeg har lyst til å kreere ved stikka.

Skal jeg kreere noe, så leker jeg meg med detaljer, farger, kombinasjoner osv som jeg synes ser bra ut.

De jeg fisker med forenkler jeg de bare mer og mer, og overdriver noen trekk som jeg tror har effekt, og lager de raske å binde. Jeg er nemlig litt for god til å miste eller slite ut fluene jeg bruker, så der er effektive fluer som er raske å binde prioritert. Mener også de fisker best. (Min mening til mitt bruk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars da... Ikke vær så følsom... Jeg har vært medlem i, tja, ca 6 år.

Og hver gang jeg har logget meg inn her tidligere har det vær

jævla liten trafikk. Liten trafikk på et forum er som en middagstallerken

uten mat. Driiit kjedelig, ikke sant?

 

Så derfor tenkte jeg det atte jeg atte i år skulle gjøre forumet den

tjenestesten å generere litt trafikk siden de fleste her inne ikke

er så flinke til det. Så med andre ord....

 

Men dersom du lille søte Larsenussebass blir stressa må du bare

si i fra. Men du får prøve selv og generere litt annonse-inntekter

til dette forumet selv. Hva har du gjort i den sammenheng.. 

Lille fjott liksom?

Ta deg fem minutter å se på innleggene du poster da, mann !

Det er hiiiiiiihiiiii-vrææææææl-vhiiiiiiiiiin, homser, truser og fullstendig oi-oi i alle sammenhenger !

Tror du virkelig dette er en berikelse for forumet, uansett hvor liten aktivitet det måtte være her ?

Du agerer jo som en fjortis på speed, og jeg tror du finner svært få utover deg deg selv som syntes fjaset ditt er veldig morsomt.

Det finnes helt sikkert fora hvor slikt blir satt pris på, men her inne er flesteparten over 14 år, mistenker jeg.

Nei, jeg blir ikke stressa av hyper-postinga di . . . Heller flau.

  • Lik 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort mitt, for å holde denne tråden ren for fjas og tull, så godt jeg har kunnet, men det vil seg ikke....

Du har ikke vært alene om å tukle til dette Skævvens. Men du gjør jaggu bedre innsats enn de fleste.

Kjenner det blir pinlig, og jeg velger å holde meg mer og mer borte.

Ikke noe tap for noen, men ingen som vinner på det heller...

Jeg skal tillate meg å stille deg personlig, noen helt konkrete spørsmaål, som du skal få slippe å svare på her, men vurdere deg nøye gjennom.

1. Lærte du noe av forrige runde, som ting "toppet"seg?

2. Hvor mange av dine drøyt 250 siste innlegg, er trådrelaterte og eller er av nytte for andre her inne ?

3. Hvor ofte, leser du kritiskt dine egne innlegg, i forhold til innhold, mening og kvaliteter du mener bør/skal deles med andre?

Grunnen til at jeg spørr, er av ren nysjerrighet. Jeg skulle ønske ting var annerledes, men du har en seriøs utfordring med hvordan du fremstår. Det virker som om du har et behov for oppmerksomhet, enten på ene eller andre måten, uavhengig av konsekvens.

Denne tråden har du selv startet, og bidratt med å ødelegge. Ja takk begge deler? Hvorfor?........ :-\

  • Lik 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den uvettige ordbruken du fører Skævvens, så føler jeg att du alene kan føre til det motsatte av hva du prøver på, nemlig att forumet DØR ut pga for mye DRIT tråder om ditt og datt. 

vær vennlig og lag deg en rosablogg lange rævhår så kan du velte ut din eder og galle der... 

også kan du fortsette med fluefiske/binde relaterte poster her på forumet(ser jo att du har en eller to sånne iløpet av ei uke ogsp, men fleste poster fra deg er bare skrammel. 

 

skal som Hunken også sjekke ut om det faktisk er mulig og huke av for att man sliper se hva du skriver, da det forringer mer en det foredler 

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

skal som Hunken også sjekke ut om det faktisk er mulig og huke av for att man sliper se hva du skriver, da det forringer mer en det foredler 

 

Heelt oppe til høyre er det en nedtrekksmeny på nicket ditt. Der kan du bla velge å se på profilen din, og du kan også velge "ignorerte brukere"....

Endret av MrHunk
  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skævvmannen: Å kalle forumet for en tom tallerken er det samme som å pisse på alle innleggene meg med fler har brukt masse energi og tid på de siste år. Tråder som ukens tema for både foto og fluebinding, sbs, dele erfaringer, poste turopplevelser osv. Takk for den...

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Kim, at å bare surre cdc er litt kjedelig, men de cdc døgnisene hans har en veldig fin profil (fra undersiden). Så jeg har surret ihop en del av de, men bruker ikke bare cdc. Synes kroppen blir litt tjukk, så jeg dubber og ribber på "vanlig" måte, og bruker hackel eller fibbets til haletråder.

Sorry for litt on-topic.....

  • Lik 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker er ignorert..

Så til on-topic:

For meg som koser meg med å binde fluer blir det også for kjedelig å bare surre cdc. Det er ikke tvil om at det funker, og jeg kan gjerne gjøre det og, men jeg foretrekker som regel andre mønstre. Jeg er tilhenger av å ha med en viss variasjon i mønstere på tur, også fordi de ofte kan ha litt ulike egenskaper fiske-praktisk - og fordi det er tilfredsstillelse i å mestre ulike mønstere.

Jeg har således heller ingen betenkeligheter med å bruke litt foam i ny og ne, selv om jeg også setter stor pris på fluer uten syntetmaterialer.

 

Moonfisher

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heelt oppe til høyre er det en nedtrekksmeny på nicket ditt. Der kan du bla velge å se på profilen din, og du kan også velge "ignorerte brukere"....

 

og der ble brukeropplevelsen vesentlig forbedret! Takk Hunk!

 

Beklager to poster på rad - ser at det skulle vært tatt i én post. Får lære meg å MultiQuote... pppray

Endret av Knut R. S.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...