Jump to content

Fluefiskedag i Lillestrøm

lars p
 Share

Recommended Posts

Ble med Anders Wennevold på bakrommet hvor han dealet no Craft fur greier for sjøørretnerder. Fikk vettuge tips om post-it lapper og giga pappklemmer etc. Ble en ny intermediate glassline på meg og no rubberlegs for tropisk. Prøvekastet både ny Guideline Fario #3 og Hardy Zephrus SWS #7 som var nydelige stenger til sitt bruk. Fluebinderbordet var spekket med dyktige mennesker og som vanlig backet jeg ut av 5'er konkurransen pga prestasjonsangst :-)) Lars forklarte hvorfor han har uslitelige vadere: Mannen trives best i campingstol langs elvebredden ;-)

Edited by FlyBandit
  • Like 2

Ble med Anders Wennevold på bakrommet hvor han dealet no Craft fur greier for sjøørretnerder. Fikk vettuge tips om post-it lapper og giga pappklemmer etc. Ble en ny intermediate glassline på meg og no rubberlegs for tropisk. Prøvekastet både ny Guideline Fario #3 og Hardy Zephrus SWS #7 som var nydelige stenger til sitt bruk. Fluebinderbordet var spekket med dyktige mennesker og som vanlig backet jeg ut av 5'er konkurransen pga prestasjonsangst :-)) 

Hehe, hørtes ut som en bra dag  <<l