Kim Roger Posted November 2 Report Share Posted November 2 Fram med isboret, eller akebrettet :). Sesongen er nok over. Iallfall fram til onsdag, når jeg setter meg på flyet til New Zealand (ganske slemt å dra fram slikt til et sånt bilde, men klarte ikke dy meg). 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted November 3 Report Share Posted November 3 RolvS skrev (14 timer siden): Jeg hadde trodd jeg hadde i alle fall én tur til gode i år. Men nå står jeg her da. I en akebakke. Er sesongen ugjennkallelig over? Neida... Nå regner og blåser snøen vekk og i morra sprutklekker det fjørmygg krok 10! Viktig å følge med nå! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar Dankel Posted November 3 Author Report Share Posted November 3 Rune Stokkebekk skrev (1 time siden): Neida... Nå regner og blåser snøen vekk og i morra sprutklekker det fjørmygg krok 10! Viktig å følge med nå! Mener du det eller er det humor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted November 3 Report Share Posted November 3 Runar Dankel skrev (2 minutter siden): Mener du det eller er det humor? Var nok mest humor, hvis det kan kalles det. Men... får vi 6-7 varmegrader og isfritt så skal man ikke bli sjokkert hvis det vaker litt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolvS Posted November 3 Report Share Posted November 3 6 hours ago, Rune Stokkebekk said: Viktig å følge med nå! Viktig med optimisme! Link to comment Share on other sites More sharing options...
knut Posted November 9 Report Share Posted November 9 Siste turen var i går og det vaket faktisk midt på formiddagen men det ga seg raskt. Når vi pakket sammen så begynte det å vake igjen, ganske typisk😞 Det var en del av disse store tovingene, også på vannet. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted November 10 Report Share Posted November 10 knut skrev (16 timer siden): Siste turen var i går og det vaket faktisk midt på formiddagen men det ga seg raskt. Når vi pakket sammen så begynte det å vake igjen, ganske typisk😞 Det var en del av disse store tovingene, også på vannet. Jøss, kanskje det må bli desperattur i helga ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts