Gå til innhold

Inspirasjonstråd --> Hva binder du?


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Claus:

Likte spesiellt godt den nederste av de to, den har jeg tru på :D...... overraskende ikke sant :D

Den nederste er nå lagret i harddisken (den som sitter på skuldra mine :D)

Gisle:

Frekt som pokker var det :D

Skikkelig tøff klekker :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binder noen klekker alà Lars Mathisen i kveld, tøft mønster. Ble ikke helt som Lars sine mesterverk, men duger vel.

Kommer dårlig frem av bildet, med stretch tubing med tynn kobbertråd tredd i hulrommet på tubingen lager en frekk effekt.

Gisle

Stilig effekt :D

Men vil ikke dette påvirke flyteegenskapene? :)

Claus:

Likte spesiellt godt den nederste av de to, den har jeg tru på :D...... overraskende ikke sant :D

Den nederste er nå lagret i harddisken (den som sitter på skuldra mine :D)

Terje!

Sjokk ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testa akkuratt denne flua, men har brukt samme kobbertråden på andre klekkere som ribb. så jeg regner med at det skal gå bra. Nå blir det jo en del tetere med surringene her, men kobbertråden er ekstemt tynn så det går nok greit. I tilegg så er flua dresset rimlig kraftig, med CDC og hjortehår. Uansett så blir det spennende og teste mønstret til sommeren.

Takk for tilbakemeldingene gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testa akkuratt denne flua, men har brukt samme kobbertråden på andre klekkere som ribb. så jeg regner med at det skal gå bra. Nå blir det jo en del tetere med surringene her, men kobbertråden er ekstemt tynn så det går nok greit. I tilegg så er flua dresset rimlig kraftig, med CDC og hjortehår. Uansett så blir det spennende og teste mønstret til sommeren.

Takk for tilbakemeldingene gutter

Den flua der flyter som en dupp...eneste som kommer til og dra den under er fisken, og da er det vel greit  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...