Gå til innhold

Inspirasjonstråd --> Hva binder du?


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Gjest AndreBrun

Jeg binder noen skikkelige gamle slagere om dagen ;) Den norske streamerserien. Jeg får fortsatt inn e-poster fra alle verdens hjørner om hvor bra disse streamerne fungerer, så man blir nesten våt i øynene :)

 

De siste årene har disse fem streamerne i serien sett ut som den på bildet (siden min om disse streamerne er...ikke akkurat oppdatert, men jobber med det. Nå :oops:

post-0-13949847330753_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun
Hei André! Er det de samme komponentene i denne streameren som i de på websiden din?

 

Hei, Lars. Ja, så og si det samme. Skal banke ut en oppdatering der snart! Men nå er vi i studio med Ørretboms 2 hele tiden, så det tar all tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kjenner igjen denne flua?

Det er noen år siden jeg bandt den og jeg tror mønsteret finnes i ei Gary LaFontaine-bok....husker ikke hvilken, men det er ei med noen fluebilder i farger.....og det burde jo sirkle det inn ganske bra, for bøkene hans er jo ikke spesielt fargerike!

Hvis noen har boka, kan dere gi en kort forklaring på hva tanken er bak det eksploderende nymefeskinnet eller hva det er bak....om ikke noe annet så kan ivertfall det kansje inspirere litt....og fylle det hølet jeg har i hue mitt! :D

 

18227_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kjenner igjen denne flua?

Det er noen år siden jeg bandt den og jeg tror mønsteret finnes i ei Gary LaFontaine-bok....husker ikke hvilken' date=' men det er ei med noen fluebilder i farger.....og det burde jo sirkle det inn ganske bra, for bøkene hans er jo ikke spesielt fargerike!

Hvis noen har boka, kan dere gi en kort forklaring på hva tanken er bak det eksploderende nymefeskinnet eller hva det er bak....om ikke noe annet så kan ivertfall det kansje inspirere litt....og fylle det hølet jeg har i hue mitt! :D

 

[img']http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/7364/18227_s.jpg[/img]

 

Heter ikke den der Aft Sparkel og den finnes i Mine beste fluer av Lafontain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...