Gå til innhold

Fluefiskesiden t-shirt???????


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Hvordan er muligheten for at det lages en t-shirt med fluefiskesiden logo på. Skulle gladelig betalt litt for en slik t-shirt. Går mye heller med en fluefiskesiden t-shirt enn en som er merket Simms, Loomis, Scott, Sage etc.

Denne suverene nettsiden er definitivt verdt å reklamere for!!!!!!

 

Hadde vært litt kult å ha en slik t-shirt når en vandrer langs elva til sommeren og kanskje det til og med ville medføre at vi møtte noen "kompiser" fra forumet og slo av en prat istedet for at vi bare nikker og rusler videre.

Jeg har anskaffet meg en fluefiskesiden fiskehatt og Caps. Hadde derfor vært kjempetøfft med en t-shirt i tillegg.

 

Kanskje dette ikke er mulig å få til, men det skader ikke å spørre så derfor stiller jeg spørsmålet. Er dette mulig å få til???

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ikke fler capser... sorry. Har en ide som jeg tror kan være kuul.

Lage en kolleksjon som byttes ut hvert år. Caps +T-skjorte. Med et spesifikk insekt/art som hedres. Brodert flue på caps og stort motiv på ryggen på t-skjorta. Kjenner en som virkelig kan tegne, skal undersøke. Kom gjerne med innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl
Ikke fler capser... sorry. Har en ide som jeg tror kan være kuul.

Lage en kolleksjon som byttes ut hvert år. Caps +T-skjorte. Med et spesifikk insekt/art som hedres. Brodert flue på caps og stort motiv på ryggen på t-skjorta. Kjenner en som virkelig kan tegne' date=' skal undersøke. Kom gjerne med innspill.[/quote']

 

Dette blir jo bare bedre og bedre. laugh.png' alt=':lol:'>

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fler capser... sorry. Har en ide som jeg tror kan være kuul.

Lage en kolleksjon som byttes ut hvert år. Caps +T-skjorte. Med et spesifikk insekt/art som hedres. Brodert flue på caps og stort motiv på ryggen på t-skjorta. Kjenner en som virkelig kan tegne' date=' skal undersøke. Kom gjerne med innspill.[/quote']

 

Synes dette hørtes supert ut.. jeg vil ha.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage en kolleksjon som byttes ut hvert år. Caps +T-skjorte. Med et spesifikk insekt/art som hedres. Brodert flue på caps og stort motiv på ryggen på t-skjorta. Kjenner en som virkelig kan tegne' date=' skal undersøke.[/quote']

 

Høres spennende ut. Hadde garantert jeg kjøpt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein
Ikke noen dum ide det.

En med skikkelig trøkk i for ørretnerder! Jeg er klar for det. Men først bør vi avklare behovet' date=' blir lissom litt mye styr for 10-20 tskjorter...

Peis på med innlegg de som er interesserte![/quote']

 

 

Jeg vil også ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi må avklare er pris, skal vi lage noe slikt blir det ikke billig. Og ikke hvis det skal bli gjennomført på en god måte. Jeg har snakket med Arild Blomfeldt i dag og vi skal snakke om hva som skal tegnes. Det sier seg selv at det ikke kan koste 99 eller 199. Jeg skal undersøke litt om pris på trykk o.l. Er det noen her som har gode kontakter innen for den bransjen, si i fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper gjerne T-shirt. Caps mindre aktuelt, da jeg foretrekker en pøsete hatt.

 

Mht pris, brukbare T-shirts koster fra 30-50 kr fra fabrikk (vanligvis i Østen), så kommer trykk i tillegg. Nå vil vel ikke opplaget på FFS-skjorta bli så høyt at egen import er aktuelt, men det finnes importører/agenter/grossister som tar inn store partier til organisasjoner, festivaler o.l., og jeg tror kanskje disse kjøper litt ekstra til eget lager for å selge til de som har behov for lavere kvanta. Jeg vet litt om dette med bakgrunn i at en jazzfestival jeg er involvert i årlig kjøper noen tusen skjorter. Vi har de siste åra kjøpt skjorter med økologisk sertifisering (mht bomullen som benyttes) som er noen kroner dyrere, men flott kvalitet. Trykkeriene som trykker skjortene har selvsagt også skjorter, men disse vil vanligvis bli dyrerer da de skal ha avanse på skjortene.

Men det er klart - på små kvanta er det allikevel greit å ta det hele fra trykkeriet, det blir for mye pes å kjøre to prosesser.

 

Jeg kan sikkert finne ut hvilke(t) firma festivalen bruker hvis det har interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Eg vil ha.

Hadde vert kult å kjenne folk igjen på skjorta når vi vandrer langs elva.

Så kan Terje finne meg når eg leter etter han i Rena til sommeren :)

 

Kjøper glatt to skjorter, men vist det er caps inne i bildet, må de vere LITT større en forrige gang da desse var litt små.(og eg er ikke tjukk i hodet fordi om det kan virke sånn :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...