Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Nå var det mye piggtråd her gett! Hadde bestefattern levd så hadde han sagt at detta høres ut som "grisen som satt fast i skigarn".

Litt god norsk pop nå, Rune har selvfølgelig mange bra, denne var et fint svar til media  ;D

Å syng me no! Ikke bare de 1001...

Øyvind! Ikke LSD etter barnetv!

Nå tok du skikkelig av Rune... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Glenn, følte virkelig for å ta av litt på en fræddaskvæld. Lenge siden jeg rett og slett har vært litt gærn nå!

Virkelig godt å få det ut, jeg "banger" med så tintin sveisen nesten tar fyr!

Robban fyrer gittarboggy her ser jeg, kort innpå over. Det svänger Baloo! Vedder på at'n sitter med tunga i alle retninger mens fingra går helt bananas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Glenn, følte virkelig for å ta av litt på en fræddaskvæld. Lenge siden jeg rett og slett har vært litt gærn nå!

Virkelig godt å få det ut, jeg "banger" med så tintin sveisen nesten tar fyr!

Robban fyrer gittarboggy her ser jeg, kort innpå over. Det svänger Baloo! Vedder på at'n sitter med tunga i alle retninger mens fingra går helt bananas.

Hehehe Rune tunga går i alle retninger ja ;D

Avslutter med denne i håp at det blir noe annet tungearbeid om et par strakser. Vintern er fin , da får jeg tid til kona åsså vøt ;D

http://www.youtube.com/watch?v=xpOctmvZwxc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bra Gisle.

Musikken i fange tv var jo helt topp, var redd for at det skulle bli off topic hvis man skrøt av både musikk og bilder. :)

Men her kan vi skryte :)

Det er litt synd Gisle, men hvis det er noen som jeg kjenner som kanskje kan se/høre hvordan den låta er optimalt så er det deg.

Dette er så ræva , men allikavel så synd, for dette er en av de beste låter ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...