Gå til innhold

Drømmesnelle


troutman

Hvilken snelle drømmer du om? (produsent)  

124 stemmer

  1. 1. Hvilken snelle drømmer du om? (produsent)

    • G.Loomis
      0
    • Loop
      9
    • Vision
      4
    • Guideline
      0
    • Lamson
      21
    • Hardy
      12
    • Snowbee
      0
    • Sage
      3
    • ATH
      13
    • Scierra
      1
    • Abel
      10
    • Tibor
      4
    • Ron Thompson
      1
    • Marryat
      3
    • Danielsson
      24
    • Streamstix
      3
    • LTS
      1
    • Dormisch Absi
      8
    • Ross
      0
    • Shimano
      3
    • Galvan
      2
    • BFR
      0
    • Orvis
      3
    • Slate
      3
    • Andre
      12


Anbefalte innlegg

Jeg regnet med at det var noen produsenter jeg hadde glemt, derfor la jeg ut "andre" som et alternativ også.

Håper alle kan tilgi meg rundt dette  ;) ;)

 

Du legger ut en rekke Bensinstasjon-, Cubus-, Nille- og Lidl-sneller som stemmealternativer, mens de virkelige drømmesnellene sorterer under "andre"?

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inrømme at det har dukket opp produsenter jeg aldri har hørt om.... men jeg ser "andre" ikke er over representert, så det er kanskje riktig at de ligger i "andre" kategorien..........

 

 

Temaet var da drømmesneller, og ikke "value for money" sneller.

Med frykt for å høres litt snobbete ut, det er vel ingen som ligger oppe om natta og fantaserer om sneller fra Ron Thompson, Guideline, Streamstix og Slate..................

 

  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir det utrolig vanskelig å kun plukke ut én favorittsnelle.

I dag finnes det vanvittig mange bra sneller på markedet.

 

Men hvis jeg kunne velge en som gjerne kunne ligget i postkassa om noen dager, ville nok valget endt på en ULA Force. Rå vekt og design 8)

 

Kunne også godt tenkt meg en Hardy Zane TI, til 70000,- for og ha noe trygt å lene seg tilbake på hvis økonomien skulle gå dårlig  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har dette plutselig blitt en tråd som handler om hvem som kan mest om "ukjente" snobbesneller............ ;)

Tror allikevel de som er nevnt kanskje er representativt i forhold til den allmenne "hopen", at jeg har utelatt en våt drøm eller to klarer jeg å leve med, jeg regner da med at dere har stemt på alternativet i bunnen? Jeg har ikke det, jeg drømmer om ei "nille" snelle som ikke er glemt. ;D

 

Nå lar jeg pollen gå sin gang, så beklager jeg nok en gang til de som ikke fikk drømmesnella si på lista.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...