FearFish Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 123 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted October 10, 2008 Report Share Posted October 10, 2008 nhfd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandro Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Det måtte jo være en kattefilm. ;D ;D ;D ;D ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
D. Syrstad Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Det måtte jo være en kattefilm. ;D ;D ;D ;D ;D Holder på å finne ut av det med opplasting og publisering av video, tok da å filma det nærmeste som var i heimen, og som du vet ;D Men får bare opp linken som du ser og ikke selve videoen i ramme når jeg prøver å publisere den og ikke slik som deg og Robban Hva er det jeg gjør for noe galt Har prøvd både Youtube og Vimeo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Det måtte jo være en kattefilm. ;D ;D ;D ;D ;D Holder på å finne ut av det med opplasting og publisering av video, tok da å filma det nærmeste som var i heimen, og som du vet ;D Men får bare opp linken som du ser og ikke selve videoen i ramme når jeg prøver å publisere den og ikke slik som deg og Robban Hva er det jeg gjør for noe galt Har prøvd både Youtube og Vimeo Du gjør ikke noe galt, pluginen som jeg hadde installert forsvant med oppgraderingen av forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D. Syrstad Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 OK, da ordner det seg nok http://www.vimeo.com/2161619 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sjur Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Sove nå Hinkel Pinkel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn-Tore Holvik Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Sove nå Hinkel Pinkel... haha bra det ikke er bare meg som lide igjenom det dær Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Se her du oliver nå ligger det å ulmer Snart fylles hele siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 test Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 test Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted September 25, 2009 Report Share Posted September 25, 2009 jg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted September 25, 2009 Report Share Posted September 25, 2009 jg [attachimg=1] Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola@Skarpen.no Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 HJELP, HVORDAN SETTE INN BILDE?? http://www.skarpen.no/testing/trost2.jpg denne adressen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tobbe Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tobbe Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Du trykker på "sett inn bilde" knappen under "kursiv" knappen.. Så legger du linken i midten der.. Det jeg gjorde på innlegget over.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola@Skarpen.no Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 fanken, det var jo det jeg prøvde. ok får prøve igjend. Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola@Skarpen.no Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Jepp da funka`n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tobbe Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Der kom bildet hos deg og jah.. Flott Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola@Skarpen.no Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Det var min feil, fikk ikke med alt når jeg kopierte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
søren Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 sørens hage Link to comment Share on other sites More sharing options...
André_Brµn Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Kan man embedde (eller hva det heter) en video rett inn på ffs her nå lengre? Eller datt den funksjonen ut? Har en fluebindervideo på lur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Kan man embedde (eller hva det heter) en video rett inn på ffs her nå lengre? Eller datt den funksjonen ut? Har en fluebindervideo på lur. Halla Andre, Du kan ikke sette den inn i forumet lengre. Men hvis du vil kan jeg sette den inn under fluebindesidene også linker vi opp derfra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts