Sandro Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 Det måtte jo være en kattefilm. ;D ;D ;D ;D ;D
D. Syrstad Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 Det måtte jo være en kattefilm. ;D ;D ;D ;D ;D Holder på å finne ut av det med opplasting og publisering av video, tok da å filma det nærmeste som var i heimen, og som du vet ;D Men får bare opp linken som du ser og ikke selve videoen i ramme når jeg prøver å publisere den og ikke slik som deg og Robban Hva er det jeg gjør for noe galt Har prøvd både Youtube og Vimeo
Rune Stokkebekk Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 Det måtte jo være en kattefilm. ;D ;D ;D ;D ;D Holder på å finne ut av det med opplasting og publisering av video, tok da å filma det nærmeste som var i heimen, og som du vet ;D Men får bare opp linken som du ser og ikke selve videoen i ramme når jeg prøver å publisere den og ikke slik som deg og Robban Hva er det jeg gjør for noe galt Har prøvd både Youtube og Vimeo Du gjør ikke noe galt, pluginen som jeg hadde installert forsvant med oppgraderingen av forumet.
D. Syrstad Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 OK, da ordner det seg nok http://www.vimeo.com/2161619
Bjørn-Tore Holvik Posted December 31, 2008 Report Posted December 31, 2008 Sove nå Hinkel Pinkel... haha bra det ikke er bare meg som lide igjenom det dær
Ruffen Posted December 31, 2008 Report Posted December 31, 2008 Se her du oliver nå ligger det å ulmer Snart fylles hele siden
Ola@Skarpen.no Posted October 21, 2009 Report Posted October 21, 2009 HJELP, HVORDAN SETTE INN BILDE?? http://www.skarpen.no/testing/trost2.jpg denne adressen
Guest Tobbe Posted October 21, 2009 Report Posted October 21, 2009 Du trykker på "sett inn bilde" knappen under "kursiv" knappen.. Så legger du linken i midten der.. Det jeg gjorde på innlegget over..
Ola@Skarpen.no Posted October 21, 2009 Report Posted October 21, 2009 fanken, det var jo det jeg prøvde. ok får prøve igjend. Takk
Guest Tobbe Posted October 21, 2009 Report Posted October 21, 2009 Der kom bildet hos deg og jah.. Flott
Ola@Skarpen.no Posted October 21, 2009 Report Posted October 21, 2009 Det var min feil, fikk ikke med alt når jeg kopierte.
André_Brµn Posted November 1, 2009 Report Posted November 1, 2009 Kan man embedde (eller hva det heter) en video rett inn på ffs her nå lengre? Eller datt den funksjonen ut? Har en fluebindervideo på lur.
Rune Stokkebekk Posted November 1, 2009 Report Posted November 1, 2009 Kan man embedde (eller hva det heter) en video rett inn på ffs her nå lengre? Eller datt den funksjonen ut? Har en fluebindervideo på lur. Halla Andre, Du kan ikke sette den inn i forumet lengre. Men hvis du vil kan jeg sette den inn under fluebindesidene også linker vi opp derfra.
Recommended Posts