Gå til innhold

Testing


FearFish

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hvordan legger man ut bilder fra iPhone. Og rett ut på ffs, kjeder meg noe jævli her jeg ligger. Så kult om noen kunne bistå.

Mvh

Invalidus skarpen

Jeg har ikke testet det enda, men du kan laste ned en app som heter ImageShack. Der kan du laste opp bilder som igjen visstnok kan deles bl.a. her på FFS :)

Edit: Testet det litt nå. Får opp en link så det fungerer fint: http://img830.imageshack.us/i/imagevkw.jpg/

Men fungerer ikke å få vist det direkte i innlegget. Da må man bruke "direct link", men den får jeg ikke opp på telefonen, kun her på Mac. Mulig jeg kløner litt da det er første gang jeg bruker det. Men det ImageShack gjør jobben :)

imagevkw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

[attachimg=1]

Endelig, syns jeg fortjener en cola for å greie å finne dette bildet inne på pc'en asså!!!!  Faktisk, en sjørret på 3,2345 kg :D

Hehe, den vekta tror jeg du bør sjekke ;)

Anbefales på det sterkeste ja :)

Del på to, så nermer det seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[attachimg=1]

Endelig, syns jeg fortjener en cola for å greie å finne dette bildet inne på pc'en asså!!!!  Faktisk, en sjørret på 3,2345 kg :D

Hehe, den vekta tror jeg du bør sjekke ;)

;D  ;D  ;D Må nok si meg enig i det . . . Fin fisk, men hvis den veier 3,2kg så har jeg fått mye ørret i norge på over 3kg  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Endelig, syns jeg fortjener en cola for å greie å finne dette bildet inne på pc'en asså!!!!  Faktisk, en sjørret på 3,2345 kg :D

Hehe, den vekta tror jeg du bør sjekke ;)

;D  ;D  ;D Må nok si meg enig i det . . . Fin fisk, men hvis den veier 3,2kg så har jeg fått mye ørret i norge på over 3kg  :D

Vi får mye fisk over 3kg her og. Stort sett hele tiden egentlig ;D

[attachimg=1]

post-4210-13949887014985_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...