Gå til innhold

HVA FÅR DEG TIL Å LE............


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Sitat (Lars) fra sage one tråden: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jeg var med på et tidlig stadie i utviklingen av denne stang-serien, men trakk meg da Jerry (Jerry Siem er vaskehjelp og stangutvikler hos Sage) begynte å hinte om at han ville ha full wells håndtak, også på de lette ørretstengene.

Planen var å lage ei stang som ikke gikk riktig så fort som z-axis, samtidig som den skulle erstatte nettopp denne serien.

"Når du skar laga fluggustang så må du tenskje på kvinnfolk, Jærri . . . Dom skar vara spenstige, men itte stive", sa je åt'n.

"Jammen det får da vara måte på, je gidd itte å laga ei slik slaskeraie, når vi har zxl", sa'n Jærri.

Her ble vi enige om å møtes på halvveien . . .

"Je vil ha rotdel med ærn på 3,3 for så å øke ærn opp tæl 5,5 i tåppen på tåppdel på fæmmer-stanga" sa je, "Så kæn du få bestæmme AA" (æksjen ængel).

Her vart'n Jærri litt brysk, og sa "Dæ ær je som ær ansatt hær, itte du !"

Jeg måtte noe motvillig gi ham rett i det, så vi ble enige om å møtes på halvveien . . .

Jeg bestemte tidlig at stangemnet skulle være svart, noe som heller ikke ble godt mottatt : "Jammen faen, vi skar da itte prakke på fålk sotrør ! Je vil ha gul stang !", sa'n Jærri.

Her nektet jeg plent å fire, og fikk til og med gjennomslag for svart stangrør  Cheese

På dette tidspunktet syntes nok Jerry jeg hadde bidratt med mer enn nok, og det var her han lanserte ideen med disse klumpene av noen håndtak.

"Vi må jo kåmmå mæ no nytt, slik at folk får noe å krangle om", sa'n . . . "Nei faen, Jærri", sa je, " Dætti har du ittno greie på !". Je hadde itte sett vak på flere dager, så je var litt grinete  Grin

Men Jerry sto på sitt, dermed trakk jeg meg fra hele sirkuset.

Dette er nå flere uker siden, og nå er altså resultatet her.

Jeg skal nok prøve kjeppen, men det blir først etter jeg har slipt ned korken i håndtaket.

Her fikk dere ihvertfall kortversjonen av utviklinga av stang-serien  Smiley

Tusen takk Lars ;D Trenger ikke Nexium idag da all magesyra ble ledd opp på gulvet. Hysterisk morsomt, takk for at du deler med oss ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

HVORDAN JEG LÆRTE Å PASSE MINE EGNE SAKER!!??

- Jo, jeg gikk forbi et mentalsykehus, og alle pasientene ropte 13... 13... 13... 13... 13... Gjerdet var for høyt til å kikke over, så jeg la øyet inntil et hull i gjerdet for å se hva som foregikk på den andre siden. Med det samme fikk jeg en finger rett i øyet, og alle begynte å rope 14... 14... 14... 14... 14... 14... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...