Gå til innhold

HVA FÅR DEG TIL Å LE............


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Måtte le på jobb i dag av noen arbeidskolegaer. De kom i fra "puls" på nrk og spurte om vi kunne være statister i forbindelse med et program. Hun skulle labbe over til tjyvholmen og de ville vi skulle stå på kanten av dekket og plystre på henne. I tillegg var det noen bilder etterpå. Jeg synes det luktet svidd og skygget banen pluss at jeg ikke har noe brennende ønske om å komme på tv. Men jeg klarte å overtale noen av guttene på jobb etter litt godsnakk og trusler om trekk i lønn hvis de ikke stilte ;D

Jeg sto lettere pinlig berørt på sikker avstand og bivånet det hele...

Når hun var ferdig fortalte hun hva programmet skulle handle om. Jo menn som ikke vil ha sex ;D ;D

"Jaha er det han som ikke vil ha sex"....

Fy faen de kommer til å bli ertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en særs erfaren jeger, som gikk for å kunne alt når det gjaldt kuler, skuddsår, vilt og alt.

Han var for anledningen innbedt på ei jaktmesse for å demonstrere sine store kunnskaper.

Jaktmessa var midt i Barteland, aka Trøndelag, så det var ikke langt imellom at det ble servert en dram i ny og ne.

Publikum stod storøyde og forventningsfulle, i det den erfarne jegeren fikk bind for øynene og skulle gjette hvilket vilt det var, og hva det var skutt med. Han fikk slengt et dyr foran seg, og med erfaren hånd strøk han over dyret, og stakk fingeren inn i skuddsåret. Som om han leste fra en fasit sa han resolutt:

- Rådyr, skutt med 30-06!

Publikum reagerte med rungende klapping og rosende ord.

Så fikk han lagt foran seg en rev. Den erfarne jegeren strøk igjen over viltet, stakk fingeren inn i skuddsåret og proklamerte:

- Rev, skutt med 223 rem!

Igjen, rungende applaus.

Da seansen var slutt ble det tett med drammer på den erfarne jegeren fra alle som ville si sine gratulasjoner. Det ble sen kveld.

Morgenen etter våknet han med sinte tømmermenn i hodet, og en forferdelig stor blåveis over ene øyet. Litt i sjokk vekket han kona, og spurte om hun visste hvordan han hadde fått blåveisen. Kona kastet seg ampert rundt i senga og sa at joda, det kunne hun fortelle han!

Da han kom hjem sent på kvelden, hadde han nemlig sjanglet inn på soverommet, lagt seg i senga og så hadde han stukket hånda ned i trusa på henne og sagt høyt og tydelig:

- Grevling kløyvd med øks

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...