Gå til innhold

Fluefiskesiden T-Shirt 2008 Edition


Rune Stokkebekk

Ønsker du T-skjorte?  

140 stemmer

  1. 1. Ønsker du T-skjorte?

    • Ja
      62
    • Ja, 2 stk. i ulike farger.
      89


Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Underbukser ja  ;D Jeg vet om en tysker på nettet som har egen fanclub. Fikk link til side av en ekkel venninne.

Han heter Emil... Vedder på at dere har sett typen. Ganske ekkelt, men jeg ler så jeg dauer når jeg ser det.

Stikkord må da bli lårings og FFS undies  ;D Please ingen linker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hujedameg, for en string....

Rune: "jeg fikk denne av en veninne" -sprøyt-!!......Men skjønner godt at du ikke ville ut med at den lå lagret under favoritter på maskinen din.. ;D

Hehe.. i dette tilfellet juger jeg ikke. Ikke tør jeg å gå inn der heller, da får jeg latterkula og ungene lurer self. hva jeg ler av.... Kom å se egner seg ikke!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hujedameg, for en string....

Rune: "jeg fikk denne av en veninne" -sprøyt-!!......Men skjønner godt at du ikke ville ut med at den lå lagret under favoritter på maskinen din.. ;D

Hehe.. i dette tilfellet juger jeg ikke. Ikke tør jeg å gå inn der heller, da får jeg latterkula og ungene lurer self. hva jeg ler av.... Kom å se egner seg ikke!

Hahahaha klarte ikke holde meg lengre, måtte se. Fy fa...  for en type ;D

Det finnes mye rare mennesker med mange rare ider :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Rune: Kan man sende inn forslag til motiv?...altså "ferdig"shoppa"" (shoppa som i Photoshop). Jeg jobber endel i photoshop og kan tenke meg å finne kule motiver, men om det ikke skal sendes inn, så er det liten vits :)?

Klart du/dere er velkommen til å sende forslag  ;D Bare å sende meg PM så kommer riktig mailadresse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

×
×
  • Opprett ny...