Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mauren her er vel egentlig laga kun pga at det er morro med små fluer :) Normalt sett så binder jeg de større.

[attachimg=1]

post-0-13949861938838_thumb.jpg

Skrevet

En liten bønn til Aurivilli, ikke vis fler av kreasjonene dine, du ødelegger helt det lille som er igjen av selvtillit hos oss andre ;D ;D

m.a.o. full av beundring og misunnelse.

Jens

Gjest staffan@epost.no
Skrevet

ja, fin flue.  Men, hvor mange er det som bruker gresshoppe i enden av fortommen, må inrømme at det er mange år siden sist jeg prøvde?

Morten

jeg har aldri brukt grasshoppeimitasjon.....tro en streakingcaddis vill fingert like godt

Gjest staffan@epost.no
Skrevet

det er jeg enig med Andre i.....godt utført.......har hatt gleden av å ha Lars 2 kvelder på fluebindeaktivitet, det er helt klart at han er en av se som virkelig klarer å generere sin kreativitet inn i fluebindinga!

Skrevet

Drittøff svermer Lars!

Her er noen av mine landbaserte favoritter.

[attachthumb=1]

Housefly, husflue, spyflue, liten godbit.....

[attachthumb=2]

Lyngbille

[attachthumb=3]

Maurnymfer (egentlig Top Secret). Kommer tilbake med en artikkel og hvordan disse skal fiskes.

Definitivt ikke tørt, men gjerne i samarbeid med en tørr en  ;)

housefly.jpg

lyngbille.jpg

maurnymfer.jpg

Skrevet

Forbausende høyt nivå det bindes på for tiden :o

Har bare ett ord til deg Aurivilli; PENT!

Skrevet

Her var det sterk kost fra Stokkebekk!

Knalltøft :-) Spesielt "våtmaurene". Funker sikkert knallbra! Daddy Long Legs med kulehode er også giftig som tusan  ;D

Har du brukt "Japanese Legs" eller mono til beina på kreasjonene dine?

Skrevet

Knalltøft :-) Spesielt "våtmaurene". Funker sikkert knallbra! Daddy Long Legs med kulehode er også giftig som tusan  ;D

Hallo Lars,

Våtmaur er sykt bra under mange forhold. Jeg fisker dem stort sett på vakende fisk  ;D

Kulehode daddy ja, hihi... funker like bra over som under.

Beina er noe "monoliknende" greier som jeg har kjøpt fra Grandes. Som jeg plutselig fant ut at hadde det i norge. Jeg har kjøpt de i utlandet før.

De heter SG's nature legs. Men, 0,18 fortom gjør samme nytta. Godt å slippe å tusje, hehe... lat ja... yez.

Har et par "wet ants" til som er til sverminger. Skal ta bilde av en etterpå  ;)

Skrevet

Hallo Lars,

Våtmaur er sykt bra under mange forhold. Jeg fisker dem stort sett på vakende fisk  ;D

Kulehode daddy ja, hihi... funker like bra over som under.

Beina er noe "monoliknende" greier som jeg har kjøpt fra Grandes. Som jeg plutselig fant ut at hadde det i norge. Jeg har kjøpt de i utlandet før.

De heter SG's nature legs. Men, 0,18 fortom gjør samme nytta. Godt å slippe å tusje, hehe... lat ja... yez.

Trodde bare SG's nature legs fantes i hvit....  Må ha :-)

• Opprett ny...