Gå til innhold

Hjemmemekka videosnutter.


Robban

Anbefalte innlegg

Fine greier dette her, Kim  <<l

PS blir nok ikke noe messer framover, i og med at jeg er ute av Loop, og sabla synd at vi ikke får til ei slik økt som på J&F-dagene sist da vi campa oppå flyplassen  :) Det var faen meg konge-dager med hele gjengen deres med grilling og hele pakka  <<l Da koste jeg meg noe sykt  :)

Faen så bra dager  :)

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine greier dette her, Kim  <<l

PS blir nok ikke noe messer framover, i og med at jeg er ute av Loop, og sabla synd at vi ikke får til ei slik økt som på J&F-dagene sist da vi campa oppå flyplassen  :) Det var faen meg konge-dager med hele gjengen deres med grilling og hele pakka  <<l Da koste jeg meg noe sykt  :)

Faen så bra dager  :)

André

Haha... ja, det skjer liksom alltid noe sprell på sånne messer :D Du får ta deg noen turer allikevel da vettu! Eller så får du sikkert plass på standen vår til å selge filmene dine :D Da har du foten innafor, og alt det morsomme som følger med det:)

Ikkje gji opp nå! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine greier dette her, Kim  <<l

PS blir nok ikke noe messer framover, i og med at jeg er ute av Loop, og sabla synd at vi ikke får til ei slik økt som på J&F-dagene sist da vi campa oppå flyplassen  :) Det var faen meg konge-dager med hele gjengen deres med grilling og hele pakka  <<l Da koste jeg meg noe sykt  :)

Faen så bra dager  :)

André

Haha... ja, det skjer liksom alltid noe sprell på sånne messer :D Du får ta deg noen turer allikevel da vettu! Eller så får du sikkert plass på standen vår til å selge filmene dine :D Da har du foten innafor, og alt det morsomme som følger med det:)

Ikkje gji opp nå! ;D

;D Nei, jeg har ikke gitt opp, men har plutselig fått 14 dagers ekstra fisketid som jeg egentlig skulle bruke på messer  ;D Skal love å bruke dem godt  8)

Har regna med 80-100 dager fiske i år. Her kommer det jo bonus i tillegg  ;)

Oppsiden med det er jo at dama blir så glad for å se meg når jeg først er hjemme, at...at...  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine greier dette her, Kim  <<l

PS blir nok ikke noe messer framover, i og med at jeg er ute av Loop, og sabla synd at vi ikke får til ei slik økt som på J&F-dagene sist da vi campa oppå flyplassen  :) Det var faen meg konge-dager med hele gjengen deres med grilling og hele pakka  <<l Da koste jeg meg noe sykt  :)

Faen så bra dager  :)

André

Haha... ja, det skjer liksom alltid noe sprell på sånne messer :D Du får ta deg noen turer allikevel da vettu! Eller så får du sikkert plass på standen vår til å selge filmene dine :D Da har du foten innafor, og alt det morsomme som følger med det:)

Ikkje gji opp nå! ;D

;D Nei, jeg har ikke gitt opp, men har plutselig fått 14 dagers ekstra fisketid som jeg egentlig skulle bruke på messer  ;D Skal love å bruke dem godt  8)

Har regna med 80-100 dager fiske i år. Her kommer det jo bonus i tillegg  ;)

Oppsiden med det er jo at dama blir så glad for å se meg når jeg først er hjemme, at...at...  ;D

At hun lager mat? Eller hva mener du? Detaljer takk.... ;D ;D

høres ut som en vinn-vinn situasjon det der! Men, håper da kona er snill nok i hverdagen også... 100 dager ute av huset som må til?!? :D :D

Med så mange fiskedager så bør det vel være mulig å få tatt en helg sammen et eller annet sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye bra her :) god filming, god klipping, flotte fisker, på en nydelig plass :)

Og ja....... skrudde lyden heeeeelt ned :D

Copy! Synd vi ikke fikk høre på myggsurring og rennende vann her. Ellers en veldig flott film.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp  ;D

noe nytt, noe gammelt. håper den faller i smak  :-*

http://www.youtube.com/user/norboy2k?feature=mhee

Hei, Christoffer  :) - mange vakre bilder og kule settinger her  <<l

Flashback fra august    ;D :

http://player.vimeo.com/video/49181234

Haldor også - mye utrolig flotte settinger her på klippet ditt også, ja  :)

Faktisk til god inspirasjon  <<l

Hei, Elias. Jeg fikk bare opp en Guideline-logo-film her?

Hei Andrè! Linken ble feil, her er den riktige ;http://m.youtube.com/watch?v=APPEou9iHSM . Følg gjerne med videre, har et stort filmprosjekt på gang nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått gjennom og oppdatert meg litt på snutter i denne tråden. Mye bra å se. Men reagerte på en av snuttene tidligere i tråden. Selv om vi ikke er ute etter torsk bør den vel behandles like varsomt som sø når den skal settes ut igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig!  <<l

takk for det. fin-fin avatar! <<l

har lekt litt med pan/zoom, ble en tanke bedre, men fortsatt noe som er utenfor bilde :-[

Kult - og så fin fisk a gitt! <<l

takk for det 2m og bandit!vanligvis har elva vært til tidlig vårfiske,men fikk en del på (sen)sommeren i fjor i den vakre gyro-infesta elva vår, så kanskje det blir en snutt til enda blankere og feitere fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig!  <<l

takk for det. fin-fin avatar! <<l

har lekt litt med pan/zoom, ble en tanke bedre, men fortsatt noe som er utenfor bilde :-[

Kult - og så fin fisk a gitt! <<l

takk for det 2m og bandit!vanligvis har elva vært til tidlig vårfiske,men fikk en del på (sen)sommeren i fjor i den vakre gyro-infesta elva vår, så kanskje det blir en snutt til enda blankere og feitere fisk!

Mye fin C&R her altså <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig!  <<l

takk for det. fin-fin avatar! <<l

har lekt litt med pan/zoom, ble en tanke bedre, men fortsatt noe som er utenfor bilde :-[

Kult - og så fin fisk a gitt! <<l

takk for det 2m og bandit!vanligvis har elva vært til tidlig vårfiske,men fikk en del på (sen)sommeren i fjor i den vakre gyro-infesta elva vår, så kanskje det blir en snutt til enda blankere og feitere fisk!

Mye fin C&R her altså <<l

må være snill med all fisk, om den er blank med prikker eller har skjegg spiller ingen rolle  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...