Gå til innhold

Gisle Blogger Fra New Zealand


Anbefalte innlegg

Gisle, er ikke Knut og Solvor med denne gangen??

 

Desverre er vi ikke det  :-[ :'( , men våre hjerter og tanker er der.

Bahamas og Montana turene i år har tømt turbudsjettet. Planlegger en 5 ukers tur til neste jul.

Mulig vi ender i Argentina. Hvis noen har vært der så tas råd og tips i mot med stor takk. Gjerne som ppm.

 

Flott blogg Gisle. Men hvor blir det av pazze og veldi???

 

Ønkser dere alle en riktig god jul, og harde hugg og lange utras for det nye året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke joler seg blir det knebrokk og ilt i knitti, veldi... fang en tjokk for den...

 

Det va da veldi, selveste Ubenmann på FFS. ;D nå står ikke jol til påske.... eller no. For den vet jo alt om knebrokk, det er veldi :(

"akta er for knebrokken, den kan døda er på två sekunder". gammel fangejungelord.

 

DEN.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Gisle,

Jeg gikk akkurat gjennom Ahuriri rapporten.....jeg har bare vært der en gang, og i så altfor kort tid...men du beskriver jo dalen som den er; vakker, meget vakker....og fy flate for noen fisk dere fikk :D

 

Dette gir meg reise feber, trengte ikke dette nå....blir enda verre å kikke ned i neste skitt bleie og vite at det er detr jeg skal gjøre på i laaaaang tid fremover :rolleyes:

 

Men en dag kanskje.... ;D

 

Fortsatt godt fiske Gisle,  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Gisle,

Jeg gikk akkurat gjennom Ahuriri rapporten.....jeg har bare vært der en gang, og i så altfor kort tid...men du beskriver jo dalen som den er; vakker, meget vakker....og fy flate for noen fisk dere fikk :D

 

Dette gir meg reise feber, trengte ikke dette nå....blir enda verre å kikke ned i neste skitt bleie og vite at det er detr jeg skal gjøre på i laaaaang tid fremover :rolleyes:

 

Men en dag kanskje.... ;D

 

Fortsatt godt fiske Gisle,  :)

 

Godt Nyttår folkens

Ja Stig, laaaaaaaaaang tid er ca. 10,5 år nå.  ;D

 

Glimmers Gisle, keep up....

Skulle gjerne ha luftet fluene der jeg også, hmmmmmmmmmm - kanskje en dag :-\

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det fisket i den bekken er det råeste jeg har lest om på lenge.

 

Må si den bloggen har gitt meg akutt lyst til å dra til NZ, men jeg må nok bare innse at det blir for omfattende å reise tre-fire uker på vinteren :rolleyes:, men kanskje om om noen år.....

 

Enn så lenge får en satse på reisemål som ligger nærmere.

 

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakkehåra reiser seg faktisk litt når jeg tenker på den lille bekken Frode. Den var rå. En ting at det i det hele tatt var fisk der, en annen sak at de var så sykt store. Vi tipsa 2 normenn som vi traff der nede om bekken, forrige dagen kom det bilde fra gutta, med en ny rugg fra dette fantastiske stedet. minst like stor som de 2 vi fanga.

 

Takk for hyggelige tilbakmeldinger. Kommer sikkert til å legge ut en liten filmsnutt fra denne bekken, så det er bare å gede seg ;D ;D

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Drømmen om NZ bare vokser etter å ha lest bloggen, Gisle. Helt konge :D

 

Lurer rett og slett på hvor mye en 3-4 ukers tur til NZ koster med flyreise og opphold. Så at en 6 dagers tur til Kola koster rundt 20000 og jeg fikk nesten

latterkick da jeg så det, og tenkte at de penga kanskje hadde holdt til noen uker på NZ (mens vinterhelvete rir oss her i norge :D) eller iallefall ikke så langt unna. What say you, Gisle?

Hvor mye må jeg sette av til en NZ tur?

 

Terje!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...