Gå til innhold

Gjeddesesongen 2009


Robban

Anbefalte innlegg

  • Svar 350
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gratulerer Robban. Sitter og ser mot Dyno, var det der du tok den eller var det lenger ut. for jeg regner med at det var i dette området du fikk den. Jarenvannet har vel ikke gjedde av denne størrelsen enda. Ikke for det, det er mange år siden den etablerte seg der nå.

 

Magne Fjellstad.

 

Ifølge rapportene fra ismeite-karene på fiskersiden.no leverer Jarenvannet gjedder til 100-cm-klubben jevnlig....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna står det respekt av.! Gutten hadde fisket med flue en mnd ifjor. ble med for og prøve Gjedde fiske med flue.! Hva skjer. Gutten tar ei på 9,05kg etter ca 1 times fiske. Gratis ??? ??? ??? ??? ??? ??? :o :o :o :o :o :o Navnet er Truls Svendsen Og sjekk ut Fluevesten. he he han er jo 13 år

 

[attachimg=1]

post-2821-13949864103992_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna står det respekt av.! Gutten hadde fisket med flue en mnd ifjor. ble med for og prøve Gjedde fiske med flue.! Hva skjer. Gutten tar ei på 9,05kg etter ca 1 times fiske. Gratis ??? ??? ??? ??? ??? ??? :o :o :o :o :o :o Navnet er Truls Svendsen Og sjekk ut Fluevesten. he he han er jo 13 år.

 

Fy flate så kuult!!  ;D Grattis!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Robban. Sitter og ser mot Dyno, var det der du tok den eller var det lenger ut. for jeg regner med at det var i dette området du fikk den. Jarenvannet har vel ikke gjedde av denne størrelsen enda. Ikke for det, det er mange år siden den etablerte seg der nå.

 

Magne Fjellstad.

 

Går større gjedder en det i Jarenvannet Magne, mye større. :) De er bare litt vriene å ta på flua :) En dag slenger det vel på en purke der åsså(håper jeg).

 

Fortsatt litt is der om dagen, forsvinner vel i løpet av uka.

 

[attachimg=1]

post-982-1394986411268_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Robban. Sitter og ser mot Dyno, var det der du tok den eller var det lenger ut. for jeg regner med at det var i dette området du fikk den. Jarenvannet har vel ikke gjedde av denne størrelsen enda. Ikke for det, det er mange år siden den etablerte seg der nå.

 

Magne Fjellstad.

 

Går større gjedder en det i Jarenvannet Magne, mye større. :) De er bare litt vriene å ta på flua :) En dag slenger det vel på en purke der åsså(håper jeg).

 

Fortsatt litt is der om dagen, forsvinner vel i løpet av uka. Vi tar en runde der iløpet av våren. Sånn ca slutten av mai mnd skulle det vel ha blitt temp oppe hos deg også ;D

 

[attachimg=1]

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...