Gå til innhold

Totenprodukter !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Her er et par bilder jeg tok av elva i dag  :)

Så noen rhodanier ca. klokka ett, men det var hard sol og vind, så ingen ideelle forhold.

Men elva er passe stor - og klart vann er det  ;D

 

Jeg sneik i fiskekortboka, og det var visst en som hadde kjøpt kort alt den 8.mai, Lars  ;D

Jada, jeg legger prestisje i å være førstemann som kjøper kort  ;D

Fine bilder, Andre . . .

Har akkurat vært å kikket litt nå, men jeg så heller ikke vak.

Klekket brukbart med rhodani, men i dette været tar de til vingene med en gang de når overflaten.

Denne vinden roer seg forhåpentligvis snart, for nå har det blåst stiv kuling i ei uke, uten opphold  >:(

 

Lars

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 881
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Oliver

Her er et par bilder jeg tok av elva i dag  :)

Så noen rhodanier ca. klokka ett, men det var hard sol og vind, så ingen ideelle forhold.

Men elva er passe stor - og klart vann er det  ;D

 

Jeg sneik i fiskekortboka, og det var visst en som hadde kjøpt kort alt den 8.mai, Lars  ;D

 

[attachimg=1]

 

 

[attachimg=2]

 

 

 

Andrè....Har ikke du noen bilder av noen fisker du fekk der i fjor da ? ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk elva ved 16:00 tiden, så noen rhodanier - men ennå spredt. No fish - men jeg vet de står der  ;)

Tror det er musikk på Vesten Pub i kveld, og da bruker ørreten å samle seg i dammen nedi raufoss for å høre på.

I morgen er den nok på sine vante plasser igjen  ;D

 

Lars

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol og regnbyger idag samt lite vind... hvordan var det idag? Jeg tok turen til Holmendammen for å prøve cane stenger jeg idag jeg. Hadde egentlig tenkt meg til 'Slough Creek'...

Ble tatt noen fisker fra 1-2 kg, men de fleste på nymfe. Var sparsomt med klekkinger og vak, men det var veldig mye folk  :o

Temperatur i elva er bare 7 grader enda, så fisken er ikke veldig aktiv . . .

 

Lars

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh  ;D Alltid like fint med årets første kilos ørret på tørrflue  :)

 

Roy Ole var der og fikk knipset bilde av fisken. Litt slank ørret, men du verden så flott allikevel  ;D

Er redd jeg kroket den fisken i dag jeg også, Andre  ;)

Var ikke mye motstand i stakkaren . . .

Mens jeg dreiv å tok den inn kom det en annen ørret som ga seg til å svømme ved siden av den jeg hadde kroket  ;D

Tok en på omtrent samme størrelse i går, men den var noe rundere.

Nå trenger vi litt regn, så det blir litt fart på klekkingene.

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var sein i dag. Jeg satt jo der helt alene fra halv ni tiden og drakk morgenkaffe  ;D

Jepp, litt høyere temp i vannet, så regn og vindstille, så er vi der  ;D

Ja, arbeidsgiveren min har ikke forståelse for at jeg er fluefisker, så de forventer at jeg skal jobbe, selv i fiskesesongen  :o  ;D

Drøyt 9 grader i elva nå, så det begynner å hjelpe på.

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ahhh  ;D Alltid like fint med årets første kilos ørret på tørrflue  :)

 

Roy Ole var der og fikk knipset bilde av fisken. Litt slank ørret, men du verden så flott allikevel  ;D

 

[attachimg=1]

Se her ja, første fisken og kilosgrensa var brutt alerede. Det er noen som har gullhår i ræ.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...